Rasnarry Academy

Μακριβέη Οτίγιε

Όνομα: Μακριβέη Οτίγιε

Φυλή: Άνθρωπος

Μέλος  Οικογένειας: Οικος Οτίγιε

Ηλικία: 26 χρονών

Φατρία: Αλχημιστής Νεκρομάντης

Εμφάνιση Χαρακτήρα: Η Μακριβέη με τα πράσσινα μάτια της και τα γεμάτα χείλια της εντυπωσιάζει. Τα ξυρισμένα μαλλιά της σύμφωνα με το έθιμο των Οτίγιε και καλλίγραμο, σε σκούρο τόνο, κορμί της δίνουν μια εξωτική ομορφιά. Της αρέσει να φοράει τουρμπάνια και κοσμήματα. Φοράει το μενταγιόν της οικογένειας της, όπως αρμόζει σε μια απόγονο των Οτίγιε.

Προσωπικότητα: Η Μακριβέη έχοντας μεγαλώσει υπό την καθοδήγηση του Κελεμπ Ασάχι έχει διαμορφώσει τον χαρακτήρα της βάση των διδαχ΄ων του. Είναι η φωνή της λογικής, δικαιη ναι μεν αλλά και σκληρή ορισμένες φορές. Η ήρεμη φωνή της γίνεται μπάσα όταν ασκεί την νεκρομαντική και μιλάει μονο οταν εχει να πει κατι.  Ο σύνδεσμος με τους νεκρους την έχει μάθει να ειναι λιτή και περιεκτική στον λόγο της, ενώ ξέρει πότε να κρατάει το στόμα της κλειστό.

Προϊστορία Χαρακτήρα:  Είναι η πρώτη κόρη των Οτίγιε, γεννήθηκε και μεγάλωσε τα πρώτα χρόνια της ζωής της φυσιολογικά μαζί με τους γονεις της. Στα 6 της χρόνια λίγο πριν γεννηθεί η Σολ, εμφανισε τις δυναμεις της οι οποίες τρόμαξαν τους γονεις της. Ο Ιλάι τότε έστειλε γράμμα στον Κέλεμπ Ασάχι, αρχηγό του Οίκου Ασάχι της Σιράν και ζήτησε την βοήθεια του. Ο "αδελφός" Κέλεμπ απάντησε ότι έχει τις δυνάμεις και την εμπειρία να μεγαλώσει την Μακριβέη για να γίνει μια εξαιρετική Νεκρομάντης. Ο Ιλάι στην αρχή δίστασε, αλλά παρόλες τις αντιρρήσεις της γυναίκας του αποφάσισε να την στείλει στην Σιράν. Είχε απόλυτη εμπιστοσύνη στον "Αδελφό" του. Η Μακριβέη μεγάλωσε στην Σιράν λοιπόν, μαθαίνωντας από τον καλύτερο την τέχνη της.

Φίλοι της από όταν πρωτοπήγε στους Ασάχι ήταν η Σαγιάνε και ο Χάιν. Με την Σαγιάνε έπαιζαν μαζί, και μεγάλωσαν σας αδελφές, ενώ ο Χάιν φρόντισε να την εξοπλίσει με γνώσεις που οι περισσότεροι έχουν ξεχάσει, και εμπειρίες που δεν θα ζούσε πουθενά αλλού. Ο Κέλεμπ ήταν παρών σε κάθε εκπαίδευσή της, σαν πατέρας αλλά και σαν δίκαιος κριτής, ωριμάζοντας έτσι την Μακριβέη. Στόχος του να την ετοιμάσει για σύμβουλο του επόμενου αρχηγού των Ασάχι, όταν ο ίδιος αποχωρήσει.

Γονείς: Ιλάι Οτίγιε, 50 χρονών, Αλχημιστής, Μερ Οτίγιε, 45 Χρονών Αλχημίστρια

Αδέλφια: Ίρο Οτίγιε, 15 χρονών Αλχημιστής, Σολ Οτίγιε, 20 χρονών Αλχημίστρια

Δείγμα Γραφής:

Άλλη μία συνάντηση του Κέλεμπ με το συμβούλιο τελείωσε. Η Μακριβέη αν και κουρασμένη από την πολύωρη συνάντηση, αποφάσισε να περπατήσει στην Σιράν. Την βοηθούσε να ξεχαστεί και να συγκεντρωθεί. Σε μερικές μέρες θα αποχωρούσε για Νεδάρ, να δει επιτέλους τους γονείς της που τόσα χρόνια αρνιόταν να επισκεφτεί. Ο Κέλεμπ φροντισε για αυτό, ακόμα και αν η ίδια είχε ενστάσεις. Αναρωτιόταν αν τα αδέλφια της ήξεραν για αυτήν. Ο Κέλεμπ, της είπε ότι σωστά έπραξαν οι δικοί της και απέκριψαν την ύπαρξη της από τα μικρότερα αδέλφια της Σολ και Ίρο. Της έδιναν έτσι την επιλογή να διαλέξει πως θα κινηθεί, από εδώ και μπρος. Όποιος και αν ήταν ο στοχος του Ιλάι, η ίδια πηρε την απόφαση να εμφανιστει στην οικογένεια της, με οποιοδήποτε κόστος.

Γυρνώντας στο δωμάτιο που τη φιλοξενούσε τα τελευταία 20 χρόνια της ζωής της, ξάπλωσε και άφησε τον ύπνο να την παρασύρει στα μονοπάτια του, ξεχνώντας για μερικές ώρες ποια ειναι και τι κανει. Θα ξυπνούσε αναζοωγονημένη και διαφορετική. Θα ξυπνούσε έτοιμη για ό,τι προέκυπτε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 16, 2021, 09:45:12 πμ by Σολ Οτίγιε »


Power Moderator

  • Moderator
  • Master Level
  • *****
  • Βοηθός Δυνάμεων και Μάχης
    • Προφίλ

  • Badges: (View All)
    One year Anniversary
    Σχολή Μαγείας: Νεκρομαντεία
    Μαύρη Μαγεία*: Ειδική

    • Σκοτάδι που χορεύει:
    Ο χρήστης δημιουργεί και ελέγχει 4 σφαίρες αιωρούμενου μαγικού σκοταδιού, η κάθε μία με διάμετρο το πολύ όσο το επίπεδο του Νεκρομάντη στη Μαύρη Μαγεία. Το σκοτάδι αυτό δεν διαπερνάται από μη μαγικό φως, αλλά μπορεί να διασκορπιστεί από μαγικό φως, όπως αυτό της φλόγας ενός Αλχημιστή Φωτιάς.
    • Μάτια Θηρευτή:
    Ο χρήστης βλέπει σε κανονικό και μαγικό σκοτάδι χωρίς πρόβλημα, ακόμα και χρώματα.
    • Καθήλωση Σκιάς:
    Ο χρήστης πετάει ένα "στιλέτο από σκιά" στη σκιά ενός πλάσματος. Αν την πετύχει, το πλάσμα καθηλώνεται και δεν μπορεί να φύγει μακρύτερα από εκείνο το σημείο, καθώς η σκιά του αρχίζει να το εμποδίζει και μένει σταθερή. Αν χρησιμοποιηθεί φως για να διαλυθεί η σκιά, το αποτέλεσμα τελειώνει.
    • Σκιοβάμων:
    Ο χρήστης μπορεί να τηλεμεταφερθεί από μία σκιά σε μία άλλη στο οπτικό του πεδίο.
    • Σκοτεινός Σύμμαχος:
    Ο χρήστης ζωντανεύει τη σκιά ενός πλάσματος για ένα αριθμό αναρτήσεων όσο το επίπεδο του χρήστη στη Μαύρη Μαγεία. Η σκιά μπορεί να πολεμήσει μόνο τον ιδιοκτήτη της, και έχει όλες τις ικανότητες του ιδιοκτήτη, αλλά όλες στο επίπεδο Μαύρης Μαγείας του χρήστη.
    • Σκιερό Γράπωμα:
    Ο χρήστης δημιουργεί ένα κύκλο ακτίνας όσο το επίπεδό του στη Μαύρη μαγεία, και πλοκάμια από σκιά ξεπροβάλλουν για να αρπάξουν, να κρατήσουν και να σφίξουν το στόχο.
    • Σκιερή Λόγχη:
    Ο χρήστης εξαπολύει ριπές σκοτεινής ενέργειας σε ίσια γραμμή, που βλάπτουν το στόχο.
    • Σκοτεινή Αύρα:
    Ο χρήστης τυλίγεται από σκοτεινή αύρα με εμβέλεια όσο το επίπεδο στη Μαύρη Μαγεία σε μέτρα, και όσα έμβια όντα είναι μέσα στην αύρα χάνουν δύναμη και ταχύτητα, που την παίρνει ο χρήστης. Οι Πολεμιστές χάνουν 1 επίπεδο Ροής/Οργής.
    • Κακό Μάτι:
    Ο στόχος γίνεται πιο ευάλωτος σε κατάρες, και η Αντίσταση στη Μαγεία τον προστατεύει λιγότερο, σαν να ήταν 1 επίπεδο χαμηλότερη.
    • Απομόνωση:
    Ο στόχος γίνεται αόρατος και δεν μπορεί να ακουστεί, αλλά μόνο για τους συμμάχους του.
    • Υπνωτική Ματιά:
    Τα μάτια του χρήστη λάμπουν, και αν κάποιος τα κοιτάξει, δεν θα μπορεί να κοιτάξει αλλού και να γυρίσει το βλέμμα ή το κεφάλι του. Μπορεί να λυθεί αν ο χρήστης κοιτάξει αλλού. Ο στόχος δεν μπορεί να κινηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρεμβληθεί κάτι μεταξύ του ιδίου και του χρήστη, ούτε να κλείσει τα μάτια του για να σταματήσει τη μαγεία.
    • Επιστροφή στη Θάλασσα¨:
    Ο χρήστης ακουμπά το στόχο και του δίνει τη δυνατότητα να ανασαίνει στο νερό, αλλά ο στόχος χάνει τη δυνατότητα να αναπνέει αέρα, μέχρι να λιποθυμήσει.

    Ειδίκευση: Όραση πέρα από το Πέπλο

    Η Μακριβέη έχει τη δυνατότητα να βλέπει τα πνεύματα των νεκρών που έχουν μείνει πίσω στον κόσμο γιατί έχουν δουλειές που δεν έχουν ολοκληρωθεί, ή φοβούνται να περάσουν στην άλλη μεριά. Αν και δεν μπορεί να τα ακούσει, ούτε την υπακούν, τα πνεύματα μπορούν να την οδηγήσουν σε μέρη που έχουν σημασία γι αυτά, όπως το μέρος που πέθαναν, ή το μέρος που έχουν θάψει/κρύψει κάτι σημαντικό. Μπορούν επίσης να την προειδοποιήσουν για κίνδυνο αν υπάρχουν γύρω της τη στιγμή του κινδύνου. Σε συνδυασμό με την Ενεργειακή της Αίσθηση, η Μακριβέη μπορεί να αισθανθεί πνεύματα γύρω της με τα οποία να μην έχει οπτική επαφή, καθώς και σημεία που υπάρχει έντονη ψυχική δραστηριότητα. Μπορεί επίσης να αισθανθεί αν ένα αντικείμενο σχετίζεται με ένα πνεύμα όταν αυτό ήταν εν ζωή, αν έχει και τα δύο διαθέσιμα.

    Έλεγχος Αίματος: Αρχάρια

    • Κόκκινη Κορδέλα:
    Ο χρήστης μπορεί να δημιουργεί προσωρινές δομές από αίμα, αναγκάζοντάς το να έχει σταθερό σχήμα και μορφή, όπως όπλα, λεπίδες, μαστίγια, ασπίδες κτλ.
    • Αιμάτινη Πανοπλία:
    Ο χρήστης μπορεί να κάνει το αίμα στις φλέβες του πιο σκληρό, ώστε να γίνει πιο ανθεκτικός σε φυσικές επιθέσεις.
    • Ερυθρή Ανανέωση:
    Ο χρήστης θεραπεύεται σε κάποιο βαθμό και ανακτά μέρος του χαμένου Αιθέρα του με το να καταναλώσει αίμα.

      Σχολή Μαγείας: Ενεργειακή Μαγεία
      Ενεργειακή Αίσθηση: Μέτρια

      Η Μακριβέη έχει τη δυνατότητα να αισθάνεται πότε κάποιος ενεργοποιεί τον Αιθέρα του, για να χρησιμοποιήσει ικανότητες Φατρίας. Επίσης, μπορεί στα 20 μέτρα να αισθανθεί πόσο Αιθέρα έχει κάποιος μέσα του, και να συμπεράνει ίσως πόσο έχει καταναλώσει.[/list][/list]
      “I have three precious things which I hold fast and prize. Gentleness; Frugality; Humility. Be gentle and you can be bold; be frugal and you can be liberal; avoid putting yourself before others and you can become leader among men."