Σχολή Μαγείας: ΝεκρομαντείαΜαύρη Μαγεία*: Ειδική
Ο χρήστης δημιουργεί και ελέγχει 4 σφαίρες αιωρούμενου μαγικού σκοταδιού, η κάθε μία με διάμετρο το πολύ όσο το επίπεδο του Νεκρομάντη στη Μαύρη Μαγεία. Το σκοτάδι αυτό δεν διαπερνάται από μη μαγικό φως, αλλά μπορεί να διασκορπιστεί από μαγικό φως, όπως αυτό της φλόγας ενός Αλχημιστή Φωτιάς.
Ο χρήστης βλέπει σε κανονικό και μαγικό σκοτάδι χωρίς πρόβλημα, ακόμα και χρώματα.
Ο χρήστης πετάει ένα "στιλέτο από σκιά" στη σκιά ενός πλάσματος. Αν την πετύχει, το πλάσμα καθηλώνεται και δεν μπορεί να φύγει μακρύτερα από εκείνο το σημείο, καθώς η σκιά του αρχίζει να το εμποδίζει και μένει σταθερή. Αν χρησιμοποιηθεί φως για να διαλυθεί η σκιά, το αποτέλεσμα τελειώνει.
Ο χρήστης μπορεί να τηλεμεταφερθεί από μία σκιά σε μία άλλη στο οπτικό του πεδίο.
Ο χρήστης ζωντανεύει τη σκιά ενός πλάσματος για ένα αριθμό αναρτήσεων όσο το επίπεδο του χρήστη στη Μαύρη Μαγεία. Η σκιά μπορεί να πολεμήσει μόνο τον ιδιοκτήτη της, και έχει όλες τις ικανότητες του ιδιοκτήτη, αλλά όλες στο επίπεδο Μαύρης Μαγείας του χρήστη.
Ο χρήστης δημιουργεί ένα κύκλο ακτίνας όσο το επίπεδό του στη Μαύρη μαγεία, και πλοκάμια από σκιά ξεπροβάλλουν για να αρπάξουν, να κρατήσουν και να σφίξουν το στόχο.
Ο χρήστης εξαπολύει ριπές σκοτεινής ενέργειας σε ίσια γραμμή, που βλάπτουν το στόχο.
Ο χρήστης τυλίγεται από σκοτεινή αύρα με εμβέλεια όσο το επίπεδο στη Μαύρη Μαγεία σε μέτρα, και όσα έμβια όντα είναι μέσα στην αύρα χάνουν δύναμη και ταχύτητα, που την παίρνει ο χρήστης. Οι Πολεμιστές χάνουν 1 επίπεδο Ροής/Οργής.
Ο στόχος γίνεται πιο ευάλωτος σε κατάρες, και η Αντίσταση στη Μαγεία τον προστατεύει λιγότερο, σαν να ήταν 1 επίπεδο χαμηλότερη.
Ο στόχος γίνεται αόρατος και δεν μπορεί να ακουστεί, αλλά μόνο για τους συμμάχους του.
Τα μάτια του χρήστη λάμπουν, και αν κάποιος τα κοιτάξει, δεν θα μπορεί να κοιτάξει αλλού και να γυρίσει το βλέμμα ή το κεφάλι του. Μπορεί να λυθεί αν ο χρήστης κοιτάξει αλλού. Ο στόχος δεν μπορεί να κινηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρεμβληθεί κάτι μεταξύ του ιδίου και του χρήστη, ούτε να κλείσει τα μάτια του για να σταματήσει τη μαγεία.
Ο χρήστης ακουμπά το στόχο και του δίνει τη δυνατότητα να ανασαίνει στο νερό, αλλά ο στόχος χάνει τη δυνατότητα να αναπνέει αέρα, μέχρι να λιποθυμήσει.
Ειδίκευση: Όραση πέρα από το Πέπλο
Η Μακριβέη έχει τη δυνατότητα να βλέπει τα πνεύματα των νεκρών που έχουν μείνει πίσω στον κόσμο γιατί έχουν δουλειές που δεν έχουν ολοκληρωθεί, ή φοβούνται να περάσουν στην άλλη μεριά. Αν και δεν μπορεί να τα ακούσει, ούτε την υπακούν, τα πνεύματα μπορούν να την οδηγήσουν σε μέρη που έχουν σημασία γι αυτά, όπως το μέρος που πέθαναν, ή το μέρος που έχουν θάψει/κρύψει κάτι σημαντικό. Μπορούν επίσης να την προειδοποιήσουν για κίνδυνο αν υπάρχουν γύρω της τη στιγμή του κινδύνου. Σε συνδυασμό με την Ενεργειακή της Αίσθηση, η Μακριβέη μπορεί να αισθανθεί πνεύματα γύρω της με τα οποία να μην έχει οπτική επαφή, καθώς και σημεία που υπάρχει έντονη ψυχική δραστηριότητα. Μπορεί επίσης να αισθανθεί αν ένα αντικείμενο σχετίζεται με ένα πνεύμα όταν αυτό ήταν εν ζωή, αν έχει και τα δύο διαθέσιμα.
Έλεγχος Αίματος: Αρχάρια
Ο χρήστης μπορεί να δημιουργεί προσωρινές δομές από αίμα, αναγκάζοντάς το να έχει σταθερό σχήμα και μορφή, όπως όπλα, λεπίδες, μαστίγια, ασπίδες κτλ.
Ο χρήστης μπορεί να κάνει το αίμα στις φλέβες του πιο σκληρό, ώστε να γίνει πιο ανθεκτικός σε φυσικές επιθέσεις.
Ο χρήστης μπορεί να κινεί και να ελέγχει το αίμα όπως ένας Αλχημιστής Νερού μπορεί να ελέγχει τη ροή του Νερού.
Σχολή Μαγείας: Ενεργειακή ΜαγείαΕνεργειακή Αίσθηση: Μέτρια
Η Μακριβέη έχει τη δυνατότητα να αισθάνεται πότε κάποιος ενεργοποιεί τον Αιθέρα του, για να χρησιμοποιήσει ικανότητες Φατρίας. Επίσης, μπορεί στα 20 μέτρα να αισθανθεί πόσο Αιθέρα έχει κάποιος μέσα του, και να συμπεράνει ίσως πόσο έχει καταναλώσει.[/list][/list]