Rasnarry Academy

Ικανότητες ανά Φατρία


Power Moderator

  • Moderator
  • Master Level
  • *****
    • Μηνύματα: 5002
  • Βοηθός Δυνάμεων και Μάχης
    • Προφίλ
  • Rated:

  • Badges: (View All)
Κάθε Φατρία έχει μοναδικές γνώσεις και ικανότητες, χρήσιμες στο πεδίο της μάχης αλλά και στην καθημερινή ζωή. Τα μέλη της Ακαδημίας μελετούν σκληρά για να μάθουν από τους πιο έμπειρους ή να εξελίξουν την τέχνη τους σε ανεξερεύνητα μονοπάτια, και να διεκδικήσουν μια θέση σε ένα κόσμο σε ένταση.

Παρακάτω αναγράφονται οι ικανότητες που έχουν τα μέλη της κάθε Φατρίας. Όπως θα δείτε, δεν είναι δυνατόν να αποκτήσει κάποιος όλες τις ικανότητες, και άρα οι επιλογές του κάθε συγγραφέα για το χαρακτήρα του θα έχουν ως αποτέλεσμα ενδιαφέροντες συνδυασμούς. To πόσες ικανότητες έχει κανείς, και κάποιες φορές ακόμα και σε τι επίπεδο είναι συνάρτηση των ετών που βρίσκεται κάποιος στην Ακαδημία και της θέσης του, αλλά και των προσωπικών επιλογών.

Για οποιαδήποτε απορία για τις ικανότητες που υπάρχουν κάτω από αυτή την ανάρτηση, οι συγγραφείς μπορούν να στέλνουν προσωπικό μήνυμα στο λογαριασμό του Power Moderator. Απορίες σχετικά με τη φύση των ικανοτήτων, τους περιορισμούς και τις δυνατότητες, τις εναλλακτικές επιλογές αλλά και πιο πρακτικής φύσεως, όλες είναι ευπρόσδεκτες!

Ελπίζουμε οι επιλογές που θα παρατεθούν να εξάψουν τη δημιουργικότητά σας, να σας δώσουν κατεύθυνση και ιδέες, και να οδηγήσουν σε μια ακόμα καλύτερη συγγραφική εμπειρία. Θα παρακολουθούμε στενά την εφαρμογή τους, και φυσικά μπορεί να υπάρξουν αλλαγές ανάλογα με το feedback που θα υπάρξει. Για τέτοιου είδους feedback, μπορείτε να στείλετε προσωπικό μήνυμα στον Power Moderator.
  • Rate x 2    Brilliant    Great    Agree    Winner    Hot    Confused (List of Rates | 2 Αποστολή Σύνολο)
“I have three precious things which I hold fast and prize. Gentleness; Frugality; Humility. Be gentle and you can be bold; be frugal and you can be liberal; avoid putting yourself before others and you can become leader among men."


Power Moderator

  • Moderator
  • Master Level
  • *****
    • Μηνύματα: 5002
  • Βοηθός Δυνάμεων και Μάχης
    • Προφίλ
  • Rated:

  • Badges: (View All)
Αλχημιστές

Σύνοψη

Οι Αλχημιστές από την αρχή επιλέγουν ποιο μονοπάτι θα ακολουθήσουν, αυτό της Στοιχειακής Μαγείας που χρησιμοποιεί τα στοιχεία της φύσης, ή της Ενεργειακής Μαγείας, που χρησιμοποιεί αγνή ενέργεια για άμυνα και επίθεση.

Η ικανότητα, η γνώση και η δύναμη του κάθε Αλχημιστή σε ένα πεδίο μαγείας μπορεί να κυμαίνεται σε πέντε βαθμίδες: Αρχάριος, Μέτριος, Προχωρημένος, Ειδικός, Αρχιμάγιστρος. Όσο υψηλότερη βαθμίδα κατέχει ένας Αλχημιστής σε ένα πεδίο, τόσο πιο δυνατή ή περίπλοκη μαγεία μπορεί να χρησιμοποιήσει.


Στοιχειακή Μαγεία
  • Φωτιά
  • Νερό
    • Πάγος
  • Αέρας
    • Ηλεκτρισμός
  • Γη

Ενεργειακή Μαγεία
  • Ενεργειακές δομές
  • Ενεργειακή Εκπομπή
  • Ενεργειακή Αίσθηση


Η Στοιχειακή Μαγεία είναι το μονοπάτι της Αλχημείας που χρησιμοποιεί τον Αιθέρα για να ελέγξει τα στοιχεία της φύσης. Φωτιά, Νερό, Αέρας και Γη είναι τα τέσσερα βασικά στοιχεία τα οποία μπορεί να επιλέξει κανείς για την πρώτη του επαφή με τη Στοιχειακή Μαγεία.

Η Ενεργειακή Μαγεία είναι το μονοπάτι της Αλχημείας που χρησιμοποιεί τον Αιθέρα για να ελέγξει αγνή ενέργεια.
Ενεργειακές δομές είναι προσωρινοί, ημιδιάφανοι, συμπαγείς σχηματισμοί και αντικείμενα φτιαγμένα από ενέργεια (ασπίδες, τοίχοι, όπλα), τα οποία συμπεριφέρονται σαν να είναι φτιαγμένα από στερεή ύλη.
Ενεργειακή Εκπομπή είναι μια ιδιαίτερα καταστροφική μαγεία που αφορά ριπές, σφαίρες και κύματα μαγικής ενέργειας με σκοπό την κατατρόπωση των αντιπάλων.
Ενεργειακή Αίσθηση είναι η ικανότητα κάποιος να μπορεί να δει, να αισθανθεί την ενέργεια σε όλες τις μορφές της, να αξιολογήσει την ισχύ της και το είδος της, και να αντλήσει χρήσιμες πληροφορίες γι’ αυτή.

Φτιάχνοντας το χαρακτήρα

Κάθε χαρακτήρας, αναλόγως αν είναι Μαθητής, Βοηθός Καθηγητή ή Καθηγητής έχει διαθέσιμες κάποιες «Βελτιώσεις», που όταν τοποθετηθούν στο Φύλλο Χαρακτήρα περιγράφουν τη συνολική εμπειρία και ικανότητα του Αλχημιστή.
  • Ένας Μαθητής έχει διαθέσιμο ένα αριθμό Βελτιώσεων ίσο με το έτος του στην Ακαδημία ( Για παράδειγμα, ένας πεμπτοετής Μαθητής έχει διαθέσιμες πέντε Βελτιώσεις προς χρήση ), και δεν μπορεί να φτάσει πάνω από «Προχωρημένος».
  • Ένας βοηθός Καθηγητή έχει διαθέσιμες 9 Βελτιώσεις, και δεν μπορεί να φτάσει πάνω από «Ειδικός».
  • Ένας Καθηγητής έχει διαθέσιμες 12 Βελτιώσεις, και μπορεί να είναι «Αρχιμάγιστρος» μόνο σε μία ικανότητα.

Παραδείγματα

Όταν φτιάχνει κανείς το χαρακτήρα  του, ξεκινά να επενδύει Βελτιώσεις στο είδος μαγείας που προτιμά για το χαρακτήρα του. Ένας Τριτοετής Αλχημιστής που θέλει να είναι ειδικός στη μαγεία του Αέρα μπορεί να επενδύσει τις τρεις Βελτιώσεις του ώστε να γίνει «Προχωρημένος» στον Αέρα. Η λογική είναι:

Αέρας: Αρχάριος (1η Βελτίωση) -> Μέτριος (2η Βελτίωση) -> Προχωρημένος (3η Βελτίωση).

Αντίθετα, μπορεί να επιλέξει να έχει μια πιο επιφανειακή αλλά ευρύτερη γνώση, και να επενδύσει και σε δεύτερο στοιχείο. Να γίνει «Μέτριος» στη μαγεία Αέρα, και «Αρχάριος» στη μαγεία Φωτιάς. Αυτό θα γινόταν ως εξής:

Στοιχειακή Μαγεία:
•   Αέρας: Αρχάριος (1η Βελτίωση) -> Μέτριος (2η Βελτίωση)
•   Φωτιά: Αρχάριος (3η Βελτίωση)

Κάποιος που θέλει να επενδύσει σε Πάγο ή Ηλεκτρισμό τις Βελτιώσεις του, πρέπει να έχει ένα μεγαλύτερο επίπεδο ικανότητας στην «βασική» σχολή μέχρι να φτάσει "Προχωρημένος". Για παράδειγμα, αν θέλει κάποιος να βάλει βελτίωση στον Πάγο και να γίνει Αρχάριος, πρέπει πρώτα να είναι τουλάχιστον «Μέτριος» στο Νερό. Από το "Προχωρημένος" και μετά μπορεί να επικεντρωθεί στο δευτερεύον στοιχείο και να το βελτιώσει όσο θέλει.

Μαθαίνοντας και Στοιχειακή και Ενεργειακή Μαγεία

Όλοι οι Αλχημιστές έχουν  την Πρωταρχική σχολή μαγείας τους, αυτή που γνωρίζουν καλύτερα και χειρίζονται ευκολότερα. Είναι πιθανό όμως ένας Αλχημιστής να θελήσει να μελετήσει και τη Στοιχειακή, και την Ενεργειακή σχολή μαγείας. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, κάθε βαθμίδα (Αρχάριος, Μέτριος κτλ) που κάποιος θέλει να πάρει στη Δευτερεύουσα σχολή μαγείας κοστίζει δύο Βελτιώσεις αντί για μία.

Ως παράδειγμα, ένας εκτοετής που θέλει να γνωρίζει και Στοιχειακή και Ενεργειακή Μαγεία. Έχει 6 Βελτιώσεις, που μπορεί να τις χρησιμοποιήσει ως εξής:

Ενεργειακή Μαγεία (Πρωταρχική):
•   Ενεργειακές Δομές: Προχωρημένος (3 Βελτιώσεις)
•   Ενεργειακή Εκπομπή: Αρχάριος (1 Βελτίωση)

Στοιχειακή Μαγεία (Δευτερεύουσα):
•   Φωτιά: Αρχάριος (2 Βελτιώσεις)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 16, 2019, 07:58:12 μμ by Power Moderator »
  • Rate x 1    Brilliant    Great    Agree    Winner    Hot    Confused (List of Rates | 1 Αποστολή Σύνολο)
“I have three precious things which I hold fast and prize. Gentleness; Frugality; Humility. Be gentle and you can be bold; be frugal and you can be liberal; avoid putting yourself before others and you can become leader among men."


Power Moderator

  • Moderator
  • Master Level
  • *****
    • Μηνύματα: 5002
  • Βοηθός Δυνάμεων και Μάχης
    • Προφίλ
  • Rated:

  • Badges: (View All)
Εφευρέτες

Οι Εφευρέτες χρησιμοποιούν εξοπλισμό που κατασκευάζουν οι ίδιοι, θαύματα της μηχανικής, για να έχουν αντίκτυπο στο πεδίο της μάχης παρά το ότι δεν έχουν πολεμική εκπαίδευση. Μεγάλη πρόοδο έφερε για το πεδίο των εφευρέσεων ο Αιθερικός Μετασχηματιστής, μια πλάκα που χωράει στην παλάμη ενός χεριού και μπορεί να μετατρέπει τον Αιθέρα του περιβάλλοντος σε ενέργεια για τις εφευρέσεις αυτές.

Οι Τομείς στους οποίους ανήκουν οι εφευρέσεις μάχης είναι οι Τεχνητοί Προστάτες, οι Πολεμικοί Πυργίσκοι, οι Χειροβομβίδες και τα Βελτιωτικά Κίνησης. Καμία από αυτές τις εφευρέσεις δεν έχει κόστος σε Νταρίκ για τον συγγραφέα.

Τεχνητός Προστάτης:

Οι Εφευρέτες μπορούν να δημιουργήσουν ένα κατασκεύασμα που δρα αυτόνομα και υπακούει τις εντολές τους. Μπορεί να είναι φτιαγμένο από κάποιο μέταλλο, ξύλο, πέτρα ή χημική ουσία, και έχει ένα Αιθερικό Μετασχηματιστή πάνω του, χωρίς τον οποίο παύει να λειτουργεί. Ένας Τεχνητός Προστάτης έχει μαχητική ικανότητα όσο ένας Πολεμιστής με τα μισά έτη από τον δημιουργό Εφευρέτη. Για παράδειγμα, ο Τεχνητός Προστάτης ενός εκτοετή Εφευρέτη πολεμά με παρόμοια δυναμική με ένα τριτοετή Πολεμιστή. Ένας Καθηγητής μπορεί να έχει ως 2 Τεχνητούς Προστάτες, ενώ οι υπόλοιποι ως έναν.

Τεχνητός Προστάτης
  • Μεταλλικός
  • Ξύλινος
  • Πέτρινος
  • Χημικός (πχ μάζα από κάποια ουσία, όπως υδράργυρος ή slime)
   
Πολεμικός Πυργίσκος

Οι πολεμικοί πυργίσκοι είναι κατασκευές περίπου 1,20-2 μέτρον ψηλοί, και απαιτούν δύο αναρτήσεις για να στηθούν και να είναι λειτουργικοί. Αποτελούνται από μια βάση, συνήθως ρόδες ή "πόδια", μια κάνη κάποιου είδους, και κάτι που συνδέει τη βάση με την κάνη, καθώς και πυρομαχικά. Μετά λειτουργούν από μόνοι τους, κινούνται, στοχεύουν και πυροβολούν, έχοντας τα πυρομαχικά που χρειάζεται ενσωματωμένα. Ένας μαθητής ή βοηθός μπορεί να στήσει ως 2 Πυροβολητές ταυτόχρονα, ενώ ένας Καθηγητής ως 5. Κάθε ξεχωριστός Πυργίσκος όμως συνεχίζει να χρειάζεται 2 αναρτήσεις για να στηθεί. Οι Πυργίσκοι φτιάχνονται από μέταλλο ή ξύλο, και χρησιμοποιούν είτε βέλη είτε βλήματα από μόλυβδο.

Χειροβομβίδες:

Οι χειροβομβίδες είναι εξοπλισμός που μπορεί να χωρέσει στο χέρι ενός Εφευρέτη και να πεταχτεί προς τον αντίπαλο, προκαλώντας ζημιά ή σύγχυση ανάλογα με τον τύπο της. Κάθε Εφευρέτης ξεκινά κάθε θέμα με 20 χειροβομβίδες σύνολο, όποιου/ων τύπου/ων έχει μελετήσει σαν εφεύρεση και προτιμά κάθε φορά. Ο Εφευρέτης στο τέλος της πρώτης ανάρτησης μάχης του πρέπει να δηλώνει τον αριθμό και το είδος των χειροβομβίδων που έχει πάνω του.

Χειροβομβίδες
  • Καπνού
  • Χημικών
  • Κρότου-Λάμψης
  • Ωστικές

Βελτιωτικά Κίνησης:

Τα Βελτιωτικά Κίνησης προσφέρουν στους Εφευρέτες μοναδικούς τρόπους να κινούνται γρηγορότερα και να διασχίζουν μεγάλες αποστάσεις. Τα πατίνια είναι κάποιου είδους υποδήματα με ρόδες, οι σανίδες έχουν ρόδες ή μπορούν να αιωρηθούν λίγα εκατοστά από το έδαφος, ενώ τα ανεμόπτερα είναι εφευρέσεις που επιτρέπουν πτήση.

Βελτιωτικά κίνησης
  • Πατίνια
  • Ανεμόπτερο
  • Σανίδες
   

Μελετώντας και αποκτώντας εφευρέσεις

Στο 1ο, 3ο ,5ο και 7ο έτος, ο Εφευρέτης μπορεί να επιλέξει να μάθει μια Εφεύρεση
Στο 2ο, 4ο και 6ο έτος, ο Εφευρέτης μπορεί να επιλέξει ένα Βελτιωτικό Κίνησης.

Παράδειγμα

Ένας Τεταρτοετής Εφευρέτης μπορεί να διαλέξει 2 εφευρέσεις (Λόγω 1ου και 3ου έτους) και έχει 2 Βελτιωτικά Κίνησης (Λόγω 2ου και 4ου έτους)

Εφευρέσεις: Χειροβομβίδες Καπνού, Πολεμικοί Πυργίσκοι
Βελτιωτικά Κίνησης: Πατίνια, Ανεμόπτερο

Ένας Εφευρέτης στο Έβδομο Έτος μπορεί να διαλέξει 4 εφευρέσεις και να έχει 3 Βελτιωτικά Κίνησης

Εφευρέσεις: Τεχνητός Προστάτης (Πέτρινος), Ωστικές Χειροβομβίδες, Χειροβομβίδες Κρότου Λάμψης, Πολεμικός Πυργίσκος
Βελτιωτικά Κίνησης: Πατίνια, Σανίδα, Ανεμόπτερο
  • Rate x 1    Brilliant    Great x 1    Agree    Winner    Hot    Confused (List of Rates | 3 Αποστολή Σύνολο)
“I have three precious things which I hold fast and prize. Gentleness; Frugality; Humility. Be gentle and you can be bold; be frugal and you can be liberal; avoid putting yourself before others and you can become leader among men."


Power Moderator

  • Moderator
  • Master Level
  • *****
    • Μηνύματα: 5002
  • Βοηθός Δυνάμεων και Μάχης
    • Προφίλ
  • Rated:

  • Badges: (View All)
Θεραπευτές

Σύνοψη

Οι Θεραπευτές μελετούν το σώμα, τα βότανα και τον Αιθέρα, και αποκτούν ικανότητες που τους επιτρέπουν να θεραπεύουν άλλους, είτε με μαγεία είτε με φυσικές μεθόδους, αλλά και να καταπολεμάνε εχθρική μαγεία άλλων.

Η ικανότητα, η γνώση και η δύναμη του κάθε Θεραπευτή σε ένα πεδίο θεραπευτικής μαγείας μπορεί να κυμαίνεται σε πέντε βαθμίδες: Αρχάριος, Μέτριος, Προχωρημένος, Ειδικός, Αρχιμάγιστρος. Όσο υψηλότερη βαθμίδα κατέχει ένας Θεραπευτής σε ένα πεδίο, τόσο πιο δυνατή ή περίπλοκη μαγεία μπορεί να χρησιμοποιήσει.

Θεραπεία/u]
  • Θεραπευτική Μαγεία
  • Αντιμαγεία
  • Ενισχυτική Μαγεία
  • Ανανεωτική μαγεία


Η Θεραπευτική Μαγεία επιτρέπει στους Θεραπευτές να φροντίσουν και να θεραπεύσουν πληγές στο σώμα, απώλεια αίματος, και κάποιες φορές ακόμα και σπασμένα κόκκαλα και πιο σοβαρούς τραυματισμούς ανάλογα με τη δύναμη του Θεραπευτή.

Η Αντιμαγεία επιτρέπει στους Θεραπευτές να αναιρέσουν μαγεία που υπάρχει πάνω σε κάποιο άτομο ή στο χώρο ( όπως πχ ένα μαγικό φράγμα ), αν η δύναμή τους και η γνώση τους είναι ανάλογη του χρήστη που προκάλεσε την αρχική μαγεία. Οι πιο ικανοί Θεραπευτές μπορούν σαν άμεση αντίδραση να ακυρώσουν κάποια μαγεία τη στιγμή που επιχειρεί κάποιος να την επικαλεστεί.

Η Ενισχυτική Μαγεία μπορεί να βελτιώσει προσωρινά τα φυσικά στοιχεία ενός σώματος, όπως η δύναμη, η ταχύτητα, η αντοχή. Πιο ικανοί Θεραπευτές μπορούν να ενισχύσουν ακόμα και τη σκληρότητα του δέρματος, καθώς και να δώσουν νέες, βελτιωμένες ικανότητες στο σώμα όπως το να βλέπει στο σκοτάδι.

Η Ανανεωτική Μαγεία μπορεί να θεραπεύσει ασθένειες, δηλητήρια αλλά και μαγικές κατάρες και άλλες μαγικές παθήσεις στο σώμα και στο μυαλό.

Φτιάχνοντας το χαρακτήρα

Κάθε χαρακτήρας, αναλόγως αν είναι Μαθητής, Βοηθός Καθηγητή ή Καθηγητής έχει διαθέσιμες κάποιες «Βελτιώσεις», που όταν τοποθετηθούν στο Φύλλο Χαρακτήρα περιγράφουν τη συνολική εμπειρία και ικανότητα του Θεραπευτή.

  • Ένας Μαθητής έχει διαθέσιμο ένα αριθμό Βελτιώσεων ίσο με το έτος του στην Ακαδημία ( Για παράδειγμα, ένας πεμπτοετής Μαθητής έχει διαθέσιμες πέντε Βελτιώσεις προς χρήση ), και δεν μπορεί να φτάσει πάνω από «Προχωρημένος».
  • Ένας βοηθός Καθηγητή έχει διαθέσιμες 9 Βελτιώσεις, και δεν μπορεί να φτάσει πάνω από «Ειδικός».
  • Ένας Καθηγητής έχει διαθέσιμες 12 Βελτιώσεις, και μπορεί να είναι «Αρχιμάγιστρος» μόνο σε μία κατηγορία.

Παραδείγματα

Όταν φτιάχνει κανείς το χαρακτήρα  του, ξεκινά να επενδύει Βελτιώσεις στο είδος μαγείας που προτιμά για το χαρακτήρα του. Ένας Τριτοετής Θεραπευτής που θέλει να είναι ειδικός στη Θεραπευτική Μαγεία μπορεί να επενδύσει τις τρεις Βελτιώσεις του ώστε να γίνει «Προχωρημένος» στη Θεραπευτική Μαγεία. Η λογική είναι:

Θεραπευτική Μαγεία: Αρχάριος (1η Βελτίωση) -> Μέτριος (2η Βελτίωση) -> Προχωρημένος (3η Βελτίωση).

Αντίθετα, μπορεί να επιλέξει να έχει μια πιο επιφανειακή αλλά ευρύτερη γνώση, και να επενδύσει και σε δεύτερο είδος μαγείας. Να γίνει «Μέτριος» στη Θεραπευτική Μαγεία, και «Αρχάριος» στην Ενισχυτική . Αυτό θα γινόταν ως εξής:

•   Θεραπευτική Μαγεία: Αρχάριος (1η Βελτίωση) -> Μέτριος (2η Βελτίωση)
•   Ενισχυτική μαγεία: Αρχάριος (3η Βελτίωση)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2019, 09:34:04 μμ by Ιλίντιεν Άτρας »
  • Rate x 1    Brilliant    Great    Agree    Winner    Hot    Confused (List of Rates | 1 Αποστολή Σύνολο)
“I have three precious things which I hold fast and prize. Gentleness; Frugality; Humility. Be gentle and you can be bold; be frugal and you can be liberal; avoid putting yourself before others and you can become leader among men."


Power Moderator

  • Moderator
  • Master Level
  • *****
    • Μηνύματα: 5002
  • Βοηθός Δυνάμεων και Μάχης
    • Προφίλ
  • Rated:

  • Badges: (View All)
Ιστορικοί

Από τα αρχαία χρόνια, οι σοφοί γνώριζαν ότι η γλώσσα και οι λέξεις έχουν δύναμη, δύναμη που είχε χρησιμοποιηθεί από παλαιότερους πολιτισμούς. Οι Ιστορικοί πρόσφατα άρχισαν να ανακαλύπτουν Φράσεις Δύναμης, φράσεις από μια πανάρχαια γλώσσα που έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν αρνητικά τα υπερφυσικά πλάσματα.

Κάθε Φράση Δύναμης αποτελείται από τρεις Λέξεις Δύναμης, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μία, δύο ή και τις τρεις Λέξεις Δύναμης, αυξάνοντας διαδοχικά τη δύναμη και το αποτέλεσμα της Φράσης Δύναμης.

Όταν μια νέα Λέξη Δύναμης ανακαλύπτεται, αυτή μέσα από τη διδασκαλία της Ακαδημίας γίνεται γνωστή σε όλους τους Ιστορικούς, Καθηγητές και Μαθητές. Οι Φράσεις Δύναμης έχουν αποτέλεσμα μόνο εναντίον υπερφυσικών πλασμάτων.

Το αποτέλεσμα μιας Φράσης Δύναμης ξεκινά με την ανάρτηση του Ιστορικού που τη χρησιμοποιεί, και διαρκεί μέχρι την αρχή της επόμενης ανάρτησης του ίδιου Ιστορικού. Αν ο Ιστορικός χρησιμοποιήσει μια Φράση Δύναμης στην ανάρτησή του, η αυτοσυγκέντρωση και η δύναμη θέλησης που απαιτείται δεν επιτρέπει τη χρήση δεύτερης Φράσης Δύναμης ή άλλου είδους επίθεσης στην ίδια ανάρτηση.

Η κάτωθι λίστα θα συμπληρώνεται διαρκώς καθώς νέες Φράσεις ανακαλύπτονται.

Φράσεις Δύναμης
  • Φράση 1: ??
  • Φράση 2: ??
  • Φράση 3: ??
  • Φράση 4: ??
  • Φράση 5: ??
  • Φράση 6: ??
  • Φράση 7: ??
  • Φράση 8: ??
  • Φράση 9: ??
  • Φράση 10: ??
  • Rate x 1    Brilliant    Great    Agree    Winner    Hot    Confused (List of Rates | 1 Αποστολή Σύνολο)
“I have three precious things which I hold fast and prize. Gentleness; Frugality; Humility. Be gentle and you can be bold; be frugal and you can be liberal; avoid putting yourself before others and you can become leader among men."


Power Moderator

  • Moderator
  • Master Level
  • *****
    • Μηνύματα: 5002
  • Βοηθός Δυνάμεων και Μάχης
    • Προφίλ
  • Rated:

  • Badges: (View All)
Πολεμιστές

Σύνοψη

Οι Πολεμιστές είναι ειδικοί της μάχης, των διαφορετικών τύπων εξοπλισμού, και της χρήσης όπλων αλλά και τακτικών, είτε πρόκειται για ένα μεγάλο πεδίο μάχης είτε για μια μονομαχία. Οι πραγματικοί Πολεμιστές, μετά από πολλή εκπαίδευση, μαθαίνουν πνευματικές πρακτικές και ικανότητες που ενισχύουν τις ήδη υπολογίσιμες πολεμικές τεχνικές τους.

Το όνομα του όπλου
Ένας Πολεμιστής μπορεί να δημιουργήσει ένα συναισθηματικό και σχεδόν μυστικιστικό δεσμό με ένα συγκεκριμένο όπλο. Να κατανοήσει τα πάντα γι΄αυτό και το πώς αντανακλά τον ίδιο και αποτελεί προέκταση του χεριού του, αντλώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη δύναμη από το συγκεκριμένο όπλο.

Το Όνομα του Όπλου
  • Αύξηση αποτελέσματος μαγείας του όπλου (Πχ από Λίθους)
  • Άθραυστο όπλο
  • Όπλο πιο κοφτερό/βαρύ στα χτυπήματα
  • Όπλο βλάπτει ασώματους εχθρούς και ξεπερνά αντιστάσεις
  • Όπλο επανέρχεται στο χέρι αν πεταχτεί/χαθεί

Ροή
Η Ροή είναι μια κατάσταση του μυαλού, που ο Πολεμιστής είναι εξ ολοκλήρου στο παρόν, χωρίς καμία σκέψη ή αρνητικό συναίσθημα να τον αποσπά. Η σκέψη και η πράξη γίνονται ένα, και έτσι ο Πολεμιστής μπορεί αβίαστα να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις, χρησιμοποιώντας όλη του την ικανότητα και χωρίς να έχει εσωτερικά εμπόδια.

Ροή
  • Βελτιωμένος χρόνος αντίδρασης
  • Βελτιωμένη τεχνική
  • Μεγαλύτερη ευστοχία
  • Βαθύτερη κατανόηση των τεχνικών του αντιπάλου
  • Βελτιωμένη Άμυνα

Οργή
Οργή είναι μια κατάσταση του μυαλού, που ο Πολεμιστής χειραγωγεί τα δυνατά του συναισθήματα στη μάχη και τα χρησιμοποιεί για να τροφοδοτήσει τη σωματική του απόδοση και να ξεπεράσει τα όρια του. Χωρίς να χάνει τον έλεγχο, καταφέρνει να αντλήσει δύναμη από αποθέματα που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι έχουν.

Οργή
  • Αυξημένη Δύναμη
  • Αυξημένη Ταχύτητα
  • Αντίσταση στον Πόνο
  • Μάχη ακόμα και με βαριές πληγές
  • Αντίσταση σε μαγική επιρροή του μυαλού και του σώματος

Φτιάχνοντας το χαρακτήρα

Ο κάθε χαρακτήρας μπορεί να επιλέξει συγκεκριμένο αριθμό ικανοτήτων.
•   Μαθητές: Μία ικανότητα για κάθε έτος φοίτησης στην Ακαδημία
•   Βοηθοί Καθηγητών:  9 Ικανότητες
•   Καθηγητές: 12 Ικανότητες

Οι Ικανότητες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ένα συγκεκριμένο αριθμό αναρτήσεων σε κάθε ένα θέμα, που ισούται με το σύνολο των ικανοτήτων που έχει ένας Πολεμιστής.

Παραδείγματα

Ένας Τεταρτοετής μαθητής γνωρίζει 4 ικανότητες:

Ικανότητες: Βελτιωμένη Τεχνική (Ροή), Άθραυστο Όπλο (Όνομα του Όπλου), Βελτιωμένη Άμυνα (Ροή), Αντίσταση στον Πόνο (Οργή)

Ο τεταρτοετής μαθητής έχει 4 ικανότητες, και άρα μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ικανότητα για 4 αναρτήσεις.

Αυτός ο κανόνας είναι αθροιστικός. Ο ανωτέρω τεταρτοετής μαθητής μπορεί να επιλέξει να χρησιμοποιήσει 2 ικανότητες στην ίδια ανάρτηση, αλλά τότε μπορεί να τις χρησιμοποιήσει για δύο αναρτήσεις. Κάθε ικανότητα δηλαδή που χρησιμοποιείται σε μια ανάρτηση «καταναλώνει» μία ανάρτηση από το σύνολο αναρτήσεων που αφορά τη διάρκεια.

Με άλλα λόγια, όσες ικανότητες έχει κανείς, τόση "ενέργεια" ΄έχει για να τις χρησιμοποιήσει. Κάθε μία ικανότητα που χρησιμοποιείται καταναλώνει μία "ενέργεια" για κάθε ανάρτηση στην οποία είναι ενεργή η ικανότητα.
  • Rate x 1    Brilliant    Great    Agree    Winner    Hot    Confused (List of Rates | 1 Αποστολή Σύνολο)
“I have three precious things which I hold fast and prize. Gentleness; Frugality; Humility. Be gentle and you can be bold; be frugal and you can be liberal; avoid putting yourself before others and you can become leader among men."


Power Moderator

  • Moderator
  • Master Level
  • *****
    • Μηνύματα: 5002
  • Βοηθός Δυνάμεων και Μάχης
    • Προφίλ
  • Rated:

  • Badges: (View All)
Επιπλέον Πληροφορίες

Ειδίκευση:

Κάθε χαρακτήρας, από το πρώτο κιόλας έτος, έχει μία Ειδίκευση. Η Ειδίκευση περιγράφει το ζήλο και το ενδιαφέρον που έχει ο χαρακτήρας στην εξερεύνηση και στη βελτίωση της συγκεκριμένης ικανότητας. Αν δύο χαρακτήρες έχουν μια ικανότητα, στο ίδιο επίπεδο, ένας χαρακτήρας με Ειδίκευση στην ικανότητα μπορεί να τη χρησιμοποιεί λίγο καλύτερα. Η Ειδίκευση του χαρακτήρα συμβολίζεται με ένα αστερίσκο δίπλα από το όνομα της ικανότητας (*).
Για τους Πολεμιστές, η Ειδίκευση πάει στην Κατάσταση (Όνομα του Όπλου, Ροή, Οργή), όχι στην Ικανότητα.

Φόρμα

Όταν ένας συγγραφέας φτιάχνει το χαρακτήρα του, πρέπει στη φόρμα να συμπληρώνει τις εξής επιπλέον πληροφορίες:

Αλχημιστές:

Σχολή Μαγείας (Στοιχειακή/Ενεργειακή)
Πεδίο μαγείας 1: Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.
Πεδίο μαγείας 2 (Αν υπάρχει, και για όσα επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό): Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.

Κώδικας: [Επιλογή]
[b]Σχολή Μαγείας (Στοιχειακή/Ενεργειακή)[/b]
[b]Πεδίο μαγείας 1:[/b] Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.
[b]Πεδίο μαγείας 2 [/b](Αν υπάρχει, και για όσα επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό): Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.


Θεραπευτές:

Πεδίο μαγείας 1: Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.
Πεδίο μαγείας 2 (Αν υπάρχει, και για όσα επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό): Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.

Κώδικας: [Επιλογή]
[b]Πεδίο μαγείας 1: [/b]Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.
[b]Πεδίο μαγείας 2[/b] (Αν υπάρχει, και για όσα επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό): Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.

Ιστορικοί

Λίστα με Φράσεις Δύναμης που γνωρίζει ο χαρακτήρας
Φράση 1
Φράση 2 (και όσες επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό)

Πολεμιστές:

Λίστα με Ικανότητες που γνωρίζει ο χαρακτήρας

Εφευρέτες:

Λίστα με Εφευρέσεις που κατέχει ο χαρακτήρας
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει τον Τεχνητό Προστάτη και τις ιδιότητές του ( αν έχει επιλεχθεί) και το υλικό-μορφή-πυρομαχικά των Πολεμικών Πυργίσκων (αν έχουν επιλεχθεί )

Λίστα με τα Βελτιωτικά κίνησης που κατέχει ο χαρακτήρας
  • Rate x 1    Brilliant    Great    Agree x 1    Winner    Hot    Confused (List of Rates | 3 Αποστολή Σύνολο)
“I have three precious things which I hold fast and prize. Gentleness; Frugality; Humility. Be gentle and you can be bold; be frugal and you can be liberal; avoid putting yourself before others and you can become leader among men."