Rasnarry Academy

Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Power Moderator

Σελίδες: 1 2 3 4
16
Αλχημιστές / Απ: Ιντούν
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2020, 01:11:48 μμ »
Κύρια σχολή μαγείας: Στοιχειακή Μαγεία

Αέρας*: Ειδικός

1. Το Βήμα του Ανέμου: ο χρήστης συμπυκνώνει τον αέρα γύρω του και μπορεί να κάνει μέχρι και έξι βήματα σε επίπεδο υψηλότερο του εδάφους.
2. Πλεύση του Αιόλου: ο χρήστης συντονίζεται με τις κινήσεις των αερίων ρευμάτων και προωθεί τον εαυτό του προς μια κατεύθυνση γλιστρωντας πάνω στο ρευμα. Μπορεί να διανύσει μεγάλες αποστάσεις ταχύτερα από το τρέξιμο.
3. Βρυχηθμός του Ανέμου: ο χρήστης σπρώχνει τον αέρα προς όλες τις κατευθύνσεις απωθώντας κάθε ζωντανό πλάσμα και αντικείμενο γύρω του.
4. Φράγμα του Ανέμου: συμπυκνωμένος αέρας μεγάλης ταχύτητας περιβάλλει το χρήστη προστατευτικά λειτουργώντας σαν αδιαπέραστο κέλυφος.
5. Λεπίδες Ανέμου: κοφτερές λεπίδες ανέμου δημιουργούνται με κινήσεις των χεριών και εξαπολύονται στον αντίπαλο.
6. Οργή του Ουρανού: προκαλείται κίνηση αερίων μαζών που δημιουργούν ένα λεπτό αλλά ταχύτατο ανεμοστρόβιλο με κέντρο το χρήστη. Μπορεί να εξαπολυθεί προς όλες τις κατευθύνσεις ή να το διατηρήσει γύρω του. Περιορίζεται σε ανοιχτά μέρη.
7. Πάνω από τα Σύννεφα: ο χρήστης έχει την ικανότητα πτήσης.
8. Εκεί που Φυσάει ο Άνεμος: ο χρήστης διαθέτει ενισχυμένη αίσθηση των ρευμάτων αέρα σε μια ευρεία περιοχή και μπορεί να προβλέψει τον καιρό για τις επόμενες ώρες.
9. Φήμες: ο χρήστης μπορεί να μεταφέρει μία μικρή φράση σε άτομο γνωστής τοποθεσίας και μικρής απόστασης μέσω του αέρα.
10. Τυφλές Σφαίρες: ο χρήστης δημιουργεί σφαίρες συμπυκωμένου αέρα και μεγάλης ταχύτητας για να πληγώσει τον αντίπαλο.
11. Αιθέρια Παλίρροια: ο χρήστης δημιουργεί ένα κύμα αέρα με αντίθετη φορά και κατεύθυνση με σκοπό να παρασύρει τους αντιπάλους εκτός ισορροπίας.
12. Μουσώνας: ο χρήστης καλεί την οργή των ανέμων ελκύοντας σύννεφα και ρεύματα τεράστιας ταχύτητας. Μπορεί να εξαπολύσει το μουσώνα σε μια περιοχή με καταστροφικές συνέπειες.

Φωτιά: Προχωρημένος

1. Εστία: ο χρήστης έχει την ικανότητα παραγωγής θερμότητας σε μικρή ακτίνα γύρω του.
2. Πύρινο Παραπέτασμα: προστατευτικές φλόγες περιβάλλουν το χρήστη σε ακτίνα δυο μέτρων πληγώνοντας όποιον προσπαθεί να διαβεί το παραπέτασμα.
3. Πυροστρόβιλος: ο χρήστης δημιουργεί ένα κινούμενο στρόβιλο φωτιάς.
4. Ασπίδα Φωτιάς: ο χρήστης δημιουργεί μία ασπίδα φωτιάς γύρω του, προστατεύοντάς τον από επιθέσεις και που πληγώνει τον αντίπαλο σε μάχες σώμα με σώμα.
5. Μέλανας Ήλιος: ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει και να εξαπολύσει μια μπάλα φωτιάς που πληγώνει όσους βρίσκονται στην περιοχή που χτυπάει.

Δευτερεύουσα σχολή μαγείας: Ενεργειακή Μαγεία

Ενεργειακή Αίσθηση: Αρχάρια

Ο χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει την Ενεργειακή Αίσθηση, και να αισθάνεται πότε τα πλάσματα γύρω του ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν κάποια ειδική ικανότητα, όπως Αλχημεία ή ικανότητες Πολεμιστών, χωρίς όμως να λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες.

17
Θεραπευτές / Απ: Ορέλιον Λάρκους
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2020, 12:24:49 μμ »
Αντιμαγεία: Προχωρημένος*
Μπορεί να χρησιμοποιήσει Αιθέρα για να καταπολεμήσει και να εξουδετερώσει μαγεία προχωρημένου επιπέδου που υπάρχει στον χώρο, όχι πριν ενεργοποιηθεί, μα κατά τη στιγμή της ενεργοποίησής της και έπειτα.

Ειδίκευση στην Αντιμαγεία: Τεχνική Αντικατοπτρισμού
Μπορεί να αντικατοπτρίσει μια μαγική επίθεση η οποία είναι με΄χρι Προχωρημένου επι΄πέδου, χωρίς να τραυματιστεί από αυτή και να την επιστρέψει, κατευθύνοντας τη με τη δική του ενέργεια, την οποία χρησιμοποιεί για να εμπλουτίσει την αρχική επίθεση, κάνοντας τη πιο δυνατή. Αναλόγως το επίπεδο της επίθεσης που επιστρέφει, επηρεάζεται κι ο ίδιος λόγω της κατανάλωσης ενέργειας (από κούραση μέχρι έντονη ζαλάδα ή λιποθυμία). Είναι επομένως μια ικανότητα που χρησιμοποιείται μόνο αν υπάρχει ανάγκη και με μεγάλη προσοχή.

Αρχάρια Επίθεση: Γίνεται Μέτρια και προκαλεί κούραση
Μέτρια Επίθεση: Γίνεται Προχωρημένη και προκαλεί ζαλάδα
Προχωρημένη Επίθεση: Γίνεται Ειδική και προκαλεί λιποθυμία

Θεραπευτική Μαγεία: Προχωρημένος
Θεραπεύει επιφανειακές πληγές σε μια ανάρτηση, σοβαρές πληγές σε δύο αναρτήσεις και θανάσιμες πληγές σε τρεις αναρτήσεις.

Ανανεωτική Μαγεία: Αρχάριος


18
Ιστορικοί / Απ: Άρντα Γκροντ
« στις: Αύγουστος 10, 2020, 12:26:43 μμ »
Ικανότητες

Πνεύμα Θεραπευτή:
Αντιμαγεία: Μέτρια
Μπορεί να χρησιμοποιήσει Αιθέρα για να καταπολεμήσει και να εξουδετερώσει μαγεία μετρίου επιπέδου που υπάρχει ήδη στον χώρο.
Θεραπευτική Μαγεία: Αρχάρια
Θεραπεύει επιφανειακές πληγές σε δύο αναρτήσεις και σοβαρές πληγές σε τέσσερις αναρτήσεις.
Ενισχυτική Μαγεία: Αρχάρια
Μπορεί να ενισχύσει σε μικρό βαθμό την απόδοση της ή άλλου χαρακτήρα, όσον αφορά τη δύναμη ή την ταχύτητά τους.


Πνεύμα Αλχημιστή:
Στοιχειακή Μαγεία
Γη: Προχωρημένη
  • Επίθεση: Έχει την ικανότητα να σηκώνει και να εκτοξεύει πέτρες και όγκους εδάφους οσο το βάρος της.
  • Άμυνα: Μπορεί να σηκώσει τείχος από έδαφος για προστασία.
  • Γενικές Ικανότητες: Μπορεί να δημιουργεί τρύπες παγίδες στο έδαφος που καλύπτονται με λεπτό στρώμα εδάφους αν αφιερώσει λίγο χρόνο. Μπορεί να αντλει μια ποσότητα Αιθέρα από το έδαφος για να βοηθά σε κάποιο βαθμό τις ικανότητες της.

Ενεργειακή Μαγεία
Ενεργειακή Αίσθηση: Αρχάρια

Ο χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει την Ενεργειακή Αίσθηση, και να αισθάνεται πότε τα πλάσματα γύρω του ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν κάποια ειδική ικανότητα, όπως Αλχημεία ή ικανότητες Πολεμιστών, χωρίς όμως να λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες.

Πνεύμα Πολεμιστή:
Ενέργεια: 9
Χαρακτηριστικά
Όνομα του Όπλου
  • Αθραυστο Όπλο, Επίπεδο 2
  • Όπλο πιο βαρύ και κοφτερό στα χτυπήματα, Επίπεδο 2
Ροή
  • Βελτιωμένος χρόνος αντίδρασης, Επίπεδο 2
  • Καλύτερη πρόβλεψη των τεχνικών του αντιπάλου, Επίπεδο 2
Οργή
  • Αυξημένη Δύναμη Επίπεδο 2
  • Αντίσταση στη Μαγεία Επίπεδο 2
Τεχνικές
Θρίαμβος της Αθλομαχης
  • Πυγμή της Αθλομαχης, Επίπεδο 1
  • Σθένος της Αθλομαχης, Επίπεδο 1

Φράσεις Δύναμης
...

19
Αλχημιστές / Απ: Λίλιθ Μαέραλ
« στις: Ιούλιος 23, 2020, 09:22:48 μμ »
Κυρία σχολή: Ενεργειακή μαγεία
Ενεργειακές δομές*: Ειδικός
Ενεργειακή Εκπομπή:Ειδικός
Ενεργειακή αίσθηση: Αρχάρια
Η Λίλιθ ακολουθεί την ενεργειακή μαγεία. Χρησιμοποιώντας τον αιθέρα μπορεί να φτιάξει δυνατές ασπίδες, γύρω από αυτήν αλλά και άλλους, όπως επίσης και οπλα. Οι Ενεργειακές δομές που φτιάχνει μπορούν είτε να μένουν στατικές είτε να μετακινούνται ακόμα και μαζί με τον στόχο που έχει σημαδευσει, ανάλογα με την βούληση της.

Με την ενεργειακή εκπομπή εξαπολύει κύματα ή σφαίρες μαγικής ενέργειας με καταστροφικά αποτελέσματα στον αντίπαλο. Μπορεί να διαλύσει τελείως τοίχους, ασπίδες και ότι εμπόδιο βρεθεί στο διάβα της.

Οταν ενεργοποιεί την ενεργειακή αίσθηση, της επιτρέπεται να διαισθανεται αν κάποιος κοντά της χρησιμοποιεί αιθέρα, πολεμιστής ή Αλχημιστής.

Η ειδίκευση της είναι η οφθαλμαπάτη. Μπορεί να καλύψει με μαγεία αντικείμενα έτσι ώστε να φαίνονται αόρατα στο μάτι ή να διαστρευλώσει την πραγματική τους εικόνα με σκοπό να ξεγελάσει τους εχθρούς της. Οι μεγάλης έκτασης επιφάνειες που δημιουργεί μπορούν να φτάσουν το μέγεθος ενός μεγάλου τοίχου. Με αυτήν την δυνατότητα μπορεί να καλύψει και να αλλάξει ότι υπάρχει από την πίσω μεριά, με στατικά ή κινούμενα στοιχεία

20
Ιστορικοί / Απ: Λεξάνα Μαέραλ
« στις: Ιούλιος 23, 2020, 09:20:58 μμ »
Ικανότητες

Πνεύμα Θεραπευτή:
Αντιμαγεία: Προχωρημένη
Μπορεί να χρησιμοποιήσει Αιθέρα για να καταπολεμήσει και να εξουδετερώσει μαγεία προχωρημένου επιπέδου που υπάρχει στον χώρο, όχι πριν ενεργοποιηθεί, μα κατά τη στιγμή της ενεργοποίησής της και έπειτα.
Θεραπευτική Μαγεία: Μέτρια
Θεραπεύει επιφανειακές πληγές σε μια ανάρτηση, σοβαρές πληγές σε τρεις αναρτήσεις και θανάσιμες πληγές σε τέσσερις αναρτήσεις.

Πνεύμα Αλχημιστή:
Στοιχειακή Μαγεία
Πάγος: Προχωρημένη
  • Επίθεση: Έχει την ικανότητα να δημιουργεί και να εκτοξεύει κοφτερούς κρυστάλλους, και να παγιδεύει τους αντιπάλους παγώνοντας τα άκρα τους στο έδαφος.
  • Άμυνα: Μπορεί να σηκώσει τείχος και να δημιουργήσει δρόμο από πάγο.
  • Γενικές Ικανότητες: Μπορεί να φτιάχνει διάφορα αντικείμενα από πάγο, όπως για παράδειγμα όπλα και εργαλεία.
Ενεργειακή Μαγεία
Ενεργειακή Αίσθηση: Μέτρια
  • Μπορεί να αισθάνεται σε ακτίνα 20 μέτρων άτομα με μαγικές ικανότητες που πατάνε στη γη, και στα 10 μέτρα να αναγνωρίζει το επίπεδο των μαγικών τους ικανοτήτων αλλά και το ποσοστό του αιθέρα τους. Σε περίπτωση που το άτομο δεν πατάει στη γη, η ακτίνα μειώνεται στα 5 μέτρα.
  • Καταλαβαίνει πότε κάποιος ετοιμάζεται να ενεργοποιήσει ικανότητα που σχετίζεται με τον αιθέρα, όπως θεραπεία, αλχημεία, ικανότητες πολεμιστών κτλ.
Πνεύμα Πολεμιστή:
Ενέργεια: 10
Χαρακτηριστικά
Όνομα του Όπλου
  • Όπλο βλάπτει ασώματους εχθρούς και ξεπερνά αντιστάσεις, Επίπεδο 1
Ροή
  • Βελτιωμένος χρόνος αντίδρασης, Επίπεδο 1
Οργή
  • Αντίσταση στη μαγεία, Επίπεδο 1
Τεχνικές
Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ
  • Πέπλο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Πέρασμα του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Όνειρο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Σκιές του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Φιλί του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
Θρίαμβος της Αθλομάχης
  • Άλμα της Αθλομάχης, Επίπεδο 1

Όπλο: Μια κρυστάλλινη βελόνα που θυμίζει έντονα ραβδί σε μήκος και σε εμφάνιση, με μεταλλική λαβή και "λεπίδα" εξ ολοκλήρου από διάφανο χαλαζία. Διακοσμημένο στη λαβή με αμέτρητους πολύτιμους λίθους, το αμύθητης περιουσίας αυτό όπλο, φανερώνει με μιας την καταγωγή της.
Φράσεις Δύναμης
...

21
Καθηγητές / Απ: Λάντριαν
« στις: Ιούνιος 23, 2020, 04:33:37 μμ »
Ενέργεια: 12

Χαρακτηριστικά

Όνομα του Όπλου

  • Όπλο επιστρέφει στο χέρι αν πεταχτεί/χαθεί, Επίπεδο 1

Οργή

  • Αυξημένη Δύναμη, Επίπεδο 5
  • Αυξημένη Ταχύτητα, Επίπεδο 5
  • Ταχύτερη Ανάρρωση, Επίπεδο 5
  • Μάχη ακόμα και με βαριές πληγές, Επίπεδο 5
  • Αντίσταση στη μαγεία, Επίπεδο 5

Ροή

  • Βελτιωμένος χρόνος αντίδρασης, Επίπεδο 5
  • Βελτιωμένη τεχνική, Επίπεδο 5
  • Μεγαλύτερη ευστοχία, Επίπεδο 5
  • Καλύτερη πρόβλεψη των τεχνικών του αντιπάλου, Επίπεδο 5
  • Κεκαλυμμένη Πρόθεση, Επίπεδο 5

Τεχνικές

Ο Θρίαμβος της Αθλομάχης
  • Άτι της Αθλομάχης, Επίπεδο 3
  • Βέλη της Αθλομάχης, Επίπεδο 3
  • Σθένος της Αθλομάχης, Επίπεδο 3
  • Πυγμή της Αθλομάχης, Επίπεδο 3
  • Άλμα της Αθλομάχης, Επίπεδο 3



22
Καθηγητές / Απ: Ιλίντιεν Άτρας
« στις: Ιούνιος 22, 2020, 11:14:27 μμ »
Ενέργεια: 12

Χαρακτηριστικά

Όνομα του Όπλου

  • Άθραυστο όπλο, Επίπεδο 3
  • Όπλο πιο κοφτερό/βαρύ στα χτυπήματα, Επίπεδο 3
  • Όπλο βλάπτει ασώματους εχθρούς και ξεπερνά αντιστάσεις, Επίπεδο 3

Οργή

  • Αυξημένη Δύναμη, Επίπεδο 5
  • Αυξημένη Ταχύτητα, Επίπεδο 5
  • Ταχύτερη Ανάρρωση, Επίπεδο 5
  • Μάχη ακόμα και με βαριές πληγές, Επίπεδο 5
  • Αντίσταση στη μαγεία, Επίπεδο 5

Ροή

  • Βελτιωμένος χρόνος αντίδρασης, Επίπεδο 5
  • Βελτιωμένη τεχνική, Επίπεδο 5
  • Μεγαλύτερη ευστοχία, Επίπεδο 5
  • Καλύτερη πρόβλεψη των τεχνικών του αντιπάλου, Επίπεδο 5
  • Κεκαλυμμένη Πρόθεση, Επίπεδο 5

Τεχνικές

Ο Θρίαμβος της Αθλομάχης
  • Βέλη της Αθλομάχης*, Επίπεδο 2
  • Σθένος της Αθλομάχης, Επίπεδο 2
  • Πυγμή της Αθλομάχης, Επίπεδο 2



23
Πολεμιστές / Απ: Oύμπρο Μέρμαν
« στις: Ιούνιος 22, 2020, 10:37:54 μμ »
Ενέργεια: 8

Χαρακτηριστικά

Όνομα του Όπλου

  • Όπλο επανέρχεται στο χέρι αν πεταχτεί/χαθεί, Επίπεδο 2
  • Όπλο βλάπτει ασώματους εχθρούς και ξεπερνά αντιστάσεις, Επίπεδο 2

Οργή

  • Μάχη ακόμα και με βαριές πληγές, Επίπεδο 2
  • Αντίσταση στη μαγεία, Επίπεδο 2

Τεχνικές

Ο Θρίαμβος της Αθλομάχης
  • Άλμα της Αθλομάχης, Επίπεδο 2
  • Σθένος της Αθλομάχης, Επίπεδο 2
  • Πυγμή της Αθλομάχης, Επίπεδο 2



Το Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ

  • Πέρασμα του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 2
  • Σκιές του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 2
  • Φιλί του Αλ Ρασίντ*, Επίπεδο 2

24
Καθηγητές / Απ: Σαγιάνε Ασάχι
« στις: Ιούνιος 22, 2020, 10:27:26 μμ »
Ενέργεια: 12

Χαρακτηριστικά

Όνομα του Όπλου

  • Αύξηση αποτελέσματος μαγείας του όπλου (Πχ από Λίθους), Επίπεδο 4
  • Άθραυστο όπλο, Επίπεδο 4
  • Όπλο πιο κοφτερό/βαρύ στα χτυπήματα, Επίπεδο 4
  • Όπλο βλάπτει ασώματους εχθρούς και ξεπερνά αντιστάσεις, Επίπεδο 4

Οργή

  • Αυξημένη Δύναμη, Επίπεδο 5
  • Αυξημένη Ταχύτητα, Επίπεδο 5
  • Ταχύτερη Ανάρρωση, Επίπεδο 5
  • Μάχη ακόμα και με βαριές πληγές, Επίπεδο 5
  • Αντίσταση στη μαγεία, Επίπεδο 5

Τεχνικές

Ο Θρίαμβος της Αθλομάχης
  • Άλμα της Αθλομάχης, Επίπεδο 1
  • Σθένος της Αθλομάχης, Επίπεδο 1



Το Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ

  • Πέπλο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3*
  • Πέρασμα του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Όνειρο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Σκιές του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Φιλί του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3

25
Πολεμιστές / Απ: Ρατζίν Ισίκ
« στις: Ιούνιος 20, 2020, 05:18:36 μμ »
Χαρακτηριστικά

Ροή

  • Βελτιωμένος χρόνος αντίδρασης, Επίπεδο 5
  • Βελτιωμένη τεχνική, Επίπεδο 5
  • Μεγαλύτερη ευστοχία, Επίπεδο 5
  • Καλύτερη πρόβλεψη των τεχνικών του αντιπάλου, Επίπεδο 5
  • Κεκαλυμμένη Πρόθεση, Επίπεδο 5

Όνομα του Όπλου

  • Όπλο επανέρχεται στο χέρι αν πεταχτεί/χαθεί, Επίπεδο 1

Τεχνικές

Το Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ

  • Πέπλο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Πέρασμα του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Όνειρο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3*
  • Σκιές του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Φιλί του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3

26
Πολεμιστές / Απ: Βιλιτοφ Θορνβετ
« στις: Ιούνιος 11, 2020, 08:09:25 μμ »
Ενέργεια: 9

Χαρακτηριστικά

Όνομα του Όπλου

  • Όπλο βλάπτει ασώματους εχθρούς και ξεπερνά αντιστάσεις, Επίπεδο 2
  • Όπλο επανέρχεται στο χέρι αν πεταχτεί/χαθεί, Επίπεδο 2

Ροή

  • Βελτιωμένος χρόνος αντίδρασης, Επίπεδο 1

Οργή

  • Αυξημένη Ταχύτητα, Επίπεδο 2
  • Μάχη ακόμα και με βαριές πληγές, Επίπεδο 2

Τεχνικές

Ο Θρίαμβος της Αθλομάχης

  • Άλμα της Αθλομάχης, Επίπεδο 1


Το Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ

  • Πέπλο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Πέρασμα του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Όνειρο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Σκιές του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 3
  • Φιλί του Αλ Ρασίντ*, Επίπεδο 3

27
Αλχημιστές / Απ: Έζρα
« στις: Ιούνιος 03, 2020, 07:30:11 μμ »
Στοιχειακή Μαγεία (Πρωταρχική):

Γη*: Ειδικός, με ειδίκευση στα φυτά

  • Δημιουργεί μακριές κλιματσίδες, σαν "λάσο", για να τυλίγει και να παγιδεύει τους εχθρούς.
  • Έχει την ικανότητα να κάνει τα φυτά να μεγαλώνουν γρηγορότερα. Πιο συγκεκριμένα• μικρού μεγέθους φυτά και λουλούδια σε μερικά λεπτά, μεσαίου μεγέθους φυτά, όπως θάμνους, σε μερικές ώρες, και τέλος μεγάλου μεγέθους φυτά, όπως δέντρα, σε μερικές ημέρες.
  • Μπορεί να χειρίζεται τη γη για να υψώνει τείχος από βράχια για προστασία ή να δημιουργεί δίνες και κινούμενη άμμο.
  • Μπορεί να προκαλέσει μικρούς σεισμούς, ρωγμές στο έδαφος και κατολισθήσεις.
  • Έχει την ικανότητα να τραβά αιθέρα από τη γη για ενίσχυση των ικανοτήτων του, ή αν μείνει εκτός μάχης να ανακτά ένα τμήμα του χαμένου αιθέρα από προηγούμενη μάχη.


Νερό: Αρχάριος

  • Μπορεί να χειρίζεται το νερό σε συνδυασμό με τη γη, για να ελέγχει τα φυτά και να δημιουργεί καινούργιες ικανότητες, που ένας Αλχημιστής γης κανονικά δεν κατέχει.


Ενεργειακή Μαγεία (Δευτερεύουσα):

Ενεργειακή Αίσθηση:
Μέτριος

  • Μπορεί να αισθάνεται σε ακτίνα 50 μέτρων άτομα με μαγικές ικανότητες που πατάνε στη γη, και στα 25 μέτρα να αναγνωρίζει το επίπεδο των μαγικών τους ικανοτήτων αλλά και το ποσοστό του αιθέρα τους. Σε περίπτωση που το άτομο δεν πατάει στη γη, η ακτίνα μειώνεται περίπου 20 μέτρα.
  • Καταλαβαίνει πότε κάποιος ετοιμάζεται να ενεργοποιήσει ικανότητα που σχετίζεται με τον αιθέρα, όπως θεραπεία, αλχημεία, ικανότητες πολεμιστών κτλ.
  • Μπορεί να αισθάνεται τους σπόρους και τα φυτά γύρω του στη γη σε μεσαία ακτίνα, περίπου 100 μέτρων, και σε περίπτωση διαλογισμού η ακτίνα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 500 μέτρα.

28
Αλχημιστές / Απ: Σίνγκεν
« στις: Μάιος 19, 2020, 05:06:13 μμ »
Κεραυνός: Ειδικός

•   Κληρονομιά του Κάγκουν*: Ο Σίνγκεν μπαίνει σε μια σχεδόν διαλογιστική κατάσταση όπου χρησιμοποιεί ηλεκτρισμό για να κάνει τους μύες του σώματός του να αντιδρούν γρηγορότερα και δυνατότερα, και το μυαλό του να επεξεργάζεται γρηγορότερα πληροφορίες. Σε αυτή την κατάσταση, ο Σίνγκεν γίνεται πιο ικανός στη μάχη σώμα με σώμα, σαν να είχε τα εξής χαρακτηριστικά Πολεμιστών:

  • Βελτιωμένος Χρόνος Αντίδρασης ΅Επίπεδο 4
  • Μεγαλύτερη Ευστοχία Επίπεδο 4
  • Καλύτερη πρόβλεψη των τεχνικών του αντιπάλου Επίπεδο 4
  • Αυξημένη Δύναμη Επίπεδο 4
  • Αυξημένη Ταχύτητα Επίπεδο 4

•   Ηλεκτροφόρο Χτύπημα: Χτύπημα με το σώμα που εξαπολύει ηλεκτρισμό στο σώμα του αντιπάλου, προκαλώντας ζημιά και δυσχεραίνοντας σημαντικά τον έλεγχο της κίνησης του σώματος. Εναλλακτικά, μπορεί να προκαλέσει ζημιά και να εμποδίσει τον Αιθέρα στο σώμα κάποιου, δυσκολεύοντας τη χρήση ικανοτήτων, μαγείας και ακυρώνοντας ενισχυτική μαγεία.

•   Ηλεκτρική Παρεμβολή: Εκπομπή ηλεκτρισμού που απενεργοποιεί προσωρινά Αιθερικούς Μετασχηματιστές.

•   Σπίθα: Μια στιγμιαία ηλεκτρική εκκένωση μεταξύ των χεριών που δύναται να τυφλώσει προσωρινά όποιον την κοιτάξει.

•   Δόρυ του Κεραυνού: Μια ευθεία βολή ηλεκτρικής ενέργειας προς έναν αντίπαλο, που προκαλεί μεγάλη ζημιά και δυσχεραίνει τον έλεγχο της κίνησης του σώματος.

•   Σπόρος της Καταιγίδας: Ο χρήστης ακουμπά το σώμα του αντιπάλου του και το φορτίζει με θετικό αιθέρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το Δόρυ του Κεραυνού πλέον να μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση προκειμένου να πετύχει το στόχο, και η ζημιά του αυξάνεται.

•   Κρίση του Ουρανού: Ο χρήστης φορτίζεται με ηλεκτρική ενέργεια για τις 10 επόμενες αναρτήσεις. Στο διάστημα αυτό, κάθε φορά που ακουμπά τον αντίπαλο τον φορτίζει με θετικό αιθέρα. Αν καταφέρει να τον ακουμπήσει 5 φορές, και αν υπάρχουν σύννεφα στον ουρανό, πραγματικός κεραυνός χτυπά τον αντίπαλο, συνήθως με θανάσιμα αποτελέσματα.

Αέρας: Προχωρημένος

•   Βήμα του Ανέμου: Ο χρήστης μπορεί να περπατά στον αέρα με μεγάλες, ανάλαφρες δρασκελιές, ως 6 συνεχόμενες στον αριθμό.

•   Μονοπάτι του Ανέμου: Ο χρήστης προωθείται από βοηθητικό άνεμο, κάνοντας τον να τρέχει πιο γρήγορα ή να πηδά μεγάλες αποστάσεις.

•   Βρυχηθμός του Ανέμου: Ο χρήστης σπρώχνει τον αέρα προς όλες τις κατευθύνσεις γύρω του με δύναμη.

•   Φράγμα ανέμου: Άνεμος μεγάλης ταχύτητας περιβάλλει το χρήστη προστατευτικά.

•   Λεπίδες ανέμου: Κοφτερές λεπίδες ανέμου δημιουργούνται με κινήσεις χεριών και εξαπολύονται προς τον αντίπαλο.

•   Ριπή Ανέμου: Με κινήσεις του σώματος δημιουργούνται ριπες ανέμου που σπρώχνουν πίσω αντιπάλους ή επιθέσεις.

Ενεργειακή Αίσθηση: Αρχάριος

•   Μάτι του μυαλού: Ο χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει την Ενεργειακή Αίσθηση, και να αισθάνεται πότε τα πλάσματα γύρω του ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν κάποια ειδική ικανότητα, όπως Αλχημεία ή ικανότητες Πολεμιστών, χωρίς όμως να λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες.

29
Θεραπευτές / Απ: Για Αξιολόγηση: Φέργκαλ Ρουλακούς
« στις: Ιανουάριος 21, 2020, 09:02:29 μμ »
Θεραπευτική Μαγεία*: Προχωρημένος
Ο Φέργκαλ ως Προχωρημένος στη χρήση της Θεραπευτικής Μαγείας έχει την ικανότητα να θεραπεύει επιφανειακές πληγές σε μια ανάρτηση, σοβαρές πληγές σε δύο αναρτήσεις και θανάσιμες πληγές σε τρεις αναρτήσεις.

Ταυτόχρονα, έχει μελετήσει μια ιδιαίτερα ισχυρή αλλά και επικίνδυνη μορφή Θεραπευτικής Μαγείας, την οποία μπορεί να επιλέξει να χρησιμοποιήσει αντί για την κλασσική μέθοδο. Με τον τρόπο αυτό, ο Φέργκαλ ουσιαστικά "μεταφέρει" τις πληγές και τα τραύματα του πλάσματος που θεραπεύει στο ίδιο του το σώμα, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται πληγές σαν κοψίματα στο σώμα του, που μπορεί να αποβούν ως και μοιραίες ανάλογα με το πόσο χρησιμοποιεί αυτή την ικανότητα.

Με τη χρήση της άνω μεθόδου, ο Φέργκαλ μπορεί να θεραπεύσει επιφανειακές πληγές σε μια ανάρτηση, σοβαρές πληγές σε μία ανάρτηση και θανάσιμες πληγές σε δύο αναρτήσεις, υποφέροντας ο ίδιος όμως ανάλογους τραυματισμούς.

Ενισχυτική Μαγεία: Αρχάριος
Ο Φέργκαλ ως Αρχάριος στην Ενισχυτική Μαγεία μπορεί να ενισχύσει προσωρινά σε μικρό βαθμό τη δύναμη ή την ταχύτητα του εαυτού του ή κάποιου πλάσματος με το οποίο κρατήσει επαφή για λίγα δευτερόλεπτα. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να ενισχύσει έως δύο πλάσματα, και όχι ταυτόχρονα και τη δύναμη και την ταχύτητά τους.

Αντιμαγεία: Αρχάριος
Ως Αρχάριος στην Αντιμαγεία, ο Φέργκαλ μπορεί να χρησιμοποιήσει Αιθέρα για να καταπολεμήσει και να εξουδετερώσει  μαγεία Αρχαρίου επιπέδου που υπάρχει στο χώρο, όχι όμως πριν ενεργοποιηθεί ή κατά τη στιγμή της ενεργοποίησής της.

Ανανεωτική Μαγεία: Αρχάριος
Ως Αρχάριος στην Ανανεωτική Μαγεία, ο Φέργκαλ μπορεί να καταπολεμήσει απλά δηλητήρια και ελαφριές ασθένειες.

30
Αλχημιστές / Απ: Αλέξα Γκάρντεν
« στις: Ιανουάριος 07, 2020, 09:46:25 μμ »
Κύρια Σχολή: Στοιχειακή Αλχημεία

Φωτιά*: Προχωρημένη

Η Αλέξα μπορεί να δημιουργήσει και να εκτοξέυσει μπάλες φωτιάς, να υψώσει τοίχους φωτιάς, να εξαπολύσει βελη φωτιάς, και το άγγιγμα της μπορεί να δημιουργήσει εγκαύματα.


Νερό: Αρχάρια

Η Αλέξα είναι στο στάδιο που έχει ξεκινήσει να εξασκεί τον έλεγχο της πάνω στο στοιχείο του νερού. Μπορεί να ελέγχει σταγόνες και μικρές ποσότητες κοντά της.


Σελίδες: 1 2 3 4