Rasnarry Academy

Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Power Moderator

Σελίδες: 1
1
Κανονισμοί / Νέες Ικανότητες 2021
« στις: Ιανουάριος 18, 2021, 01:17:19 μμ »
Με την έλευση του 2021, οι Φατρίες λαμβάνουν κάποιες νέες ικανότητες που καταγράφονται παρακάτω με λεπτομέρεια, αλλά και στις αναρτήσεις των Ικανοτήτων της κάθε Φατρίας:

1) Οι Πολεμιστές αποκτούν τη δυνατότητα να ξοδέψουν Βελτιώσεις τους για "Αυξημένη Ενέργεια".

2) Οι Εφευρέτες αποκτούν ένα νέο τύπο εφεύρεσης, το Αιθερικό Όπλο.

3) Οι Αλχημιστές και οι Θεραπευτές αποκτούν από κοινού πρόσβαση σε μια νέα σχολή μαγείας, τη Νεκρομαντεία. Οι τεχνικές Νεκρομαντείας ακολουθούν.

Απέθαντοι Υπηρέτες

Κάποιοι Νεκρομάντεις μαθαίνουν να εμφυσούν με σκοτεινή ενέργεια τα απομεινάρια άλλων πλασμάτων, και να τα κάνουν να κινούνται και να υπακούν τη θέλησή τους, ή ακόμα και να καλούν κακά, βίαια πνεύματα που ονομάζονται "Στοιχειά". Για να το πετύχουν αυτό, οι Νεκρομάντεις χρειάζονται υλικά, αιθέρα και ένα "κρουστό".

Κρουστό: Το κρουστό μπορεί να είναι ένα τύμπανο, κύμβαλο, ακόμα και ένα συνεχές χτύπημα των δαχτύλων του Νεκρομάντη. Όσο ο Νεκρομάντης έχει έναν ή παραπάνω Απέθαντους Υπηρέτες υπό τον έλεγχό του, πρέπει να παράγει ένα σταθερό ρυθμό με κάποιο τρόπο, ο οποίος προσομοιώνει τον "παλμό" που είχε το υλικό όταν ήταν εν ζωή, και συνδέει τον υπηρέτη με τον Νεκρομάντη. Αν ο ρυθμός σταματήσει, ο υπηρέτης σταματά να δρα, μέχρι ο ρυθμός να ξαναρχίσει. Ο υπηρέτης δεν μπορεί συνεπώς να λειτουργεί πιο μακριά από το Νεκρομάντη απ' όσο φτάνει ο ήχος. Αν υπάρχει φασαρία και δεν ακούγεται ο ήχος, αυτό δεν επηρεάζει τον έλεγχο του Νεκρομάντη. Τέλος, ο Νεκρομάντης μπορεί να επιλέξει να μεταφέρει σε κάποιον άλλο το καθήκον του να παράγει το ρυθμό αντί για τον ίδιο, και ο υπηρέτης/οι υπηρέτες να συνεχίσουν να υπακούν τη θέληση του Νεκρομάντη.

Υλικό: Το υλικό που χρησιμοποιείται είναι ένας σκελετός ατόμου ή ζώου για Σκελετό, ένα πτώμα για Ζόμπι, κομμάτια πτωμάτων για Γκόλεμ, ή κάποιο αντικείμενο ή κειμήλιο μαύρης μαγείας για Στοιχειό, που καθορίζει τις ιδιότητές του.

Αιθέρας: Ένας Νεκρομάντης αποφασίζει πόσο δυνατό θέλει να κάνει ένα Απέθαντο Υπηρέτη του, και αν θα κάνει ένα δυνατό ή πολλούς πιο αδύναμους. Ανάλογα με το επίπεδό του στη Νεκρομαντεία, ο Νεκρομάντης έχει 5 Χ Επίπεδο Βελτιώσεις Πολεμιστών που χρησιμοποιούνται για να δώσουν "Χαρακτηριστικά Πολεμιστή" από Οργή και Ροή σε ένα Απέθαντο Υπηρέτη, και ο Νεκρομάντης μπορεί να τα μοιράσει όπως θέλει σε ένα ή περισσότερους Απέθαντους Υπηρέτες. Για να δημιουργηθεί, ένας Απέθαντος Υπηρέτης χρειάζεται τουλάχιστον ένα "Χαρακτηριστικό Πολεμιστή". Ένας Απέθαντος Υπηρέτης δεν μπορεί να έχει Χαρακτηριστικό Πολεμιστή σε υψηλότερο επίπεδο από το επίπεδο που έχει ο Νεκρομάντης στην Αλχημεία.

Παράδειγμα: Ένας Νεκρομάντης είναι Προχωρημένος στη Νεκρομαντεία, που σημαίνει ότι είναι στο 3ο Επίπεδο. Αυτό σημαίνει ότι έχει 3 Χ 5 = 15 Βελτιώσεις να βάλει στους Απέθαντους Υπηρέτες του. Θα μπορούσε να φτιάξει ως 15 Απέθαντους Υπηρέτες με μονο μία βελτίωση στον καθένα, ή ένα μόνο Απέθαντο Υπηρέτη με Πέντε Χαρακτηριστικά Οργής ή Ροής στο Επίπεδο 3 (το μεγαλύτερο που μπορεί να βάλει λόγω του επιπέδου του στη Νεκρομαντεία) , ή κάποιο μείγμα.

Για το παράδειγμά μας, ο Νεκρομάντης μπορεί να επιλέξει φτιάξει δύο Ζόμπι με Αυξημένη Δύναμη 2, Αυξημένη Ταχύτητα 2 (έχει χρησιμοποιήσει 8 από τις 15 Βελτιώσεις), και ένα Γκόλεμ με Αυξημένη Δύναμη 3, Αυξημένη Ταχύτητα 3, και Αυξημένα αντανακλάστικά 1, χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες 7.

Τύποι Απέθαντων Υπηρετών

  • Σκελετοί:
Χρειάζονται ένα σκελετό πλάσματος για να δημιουργηθούν σε μία ανάρτηση. Μπορούν να δημιουργηθούν έτσι ώστε να έχουν οπλισμό από κόκκαλα, ή να χειριστούν κανονικό οπλισμό.
  • Ζόμπι:
Χρειάζονται ένα πτώμα πλάσματος για να δημιουργηθούν σε μία ανάρτηση. Δεν αιμορραγούν, και συνεχίζουν να πολεμούν μέχρι να καταστραφεί ή να μην μπορεί να κινηθεί το σώμα τους.
  • Γκόλεμ:
Χρειάζεται μέρες δουλειάς για να δημιουργηθεί, από πολλά διαφορετικά κομμάτια πτωμάτων. Δεν χρειάζεται Κρουστό για να λειτουργεί και να υπακούει εντολές.
  • Στοιχειά:
Ημι-υλικά πλάσματα με αντίσταση στις φυσικές επιθέσεις, χρειάζονται κάποιο αντικείμενο μαύρης μαγείας για να κληθούν σε μία ανάρτηση, και λαμβάνουν ειδικές ικανότητες ανάλογα με το αντικείμενο.


Κατάρες

Κάποιοι Νεκρομάντεις μαθαίνουν να δημιουργούν σύνδεση μεταξύ των ιδίων και του στόχου τους, και να προκαλούν πολλά επιβλαβή αποτελέσματα στο στόχο με τη χρήση κάποιας κατάρας. Για να επιτευχθεί αυτό, ο Νεκρομάντης χρειάζεται κάποιο μέρος του σώματος του στόχου, όπως μια τούφα μαλλιά ή φρέσκο αίμα. Χρειάζονται επίσης μια μικρή κούκλα, ή κάποια μικρή πλακέτα με σύμβολα μαύρης μαγείας, ή ένα κύκλο από σύμβολα σε κάποια επιφάνεια, στα οποία να ακουμπήσουν το μέρος του σώματος του αντιπάλου. Αν γίνει αυτό, ο Νεκρομάντης μπορεί να χρησιμοποιήσει κατάρες που επηρεάζουν άμεσα το στόχο, και οι οποίες μπορούν να καταπολεμηθούν κυρίως με την Αυξημένη Αντίσταση στη Μαγεία των Πολεμιστών, ή την Ανανεωτική Μαγεία (αλλά όχι την Αντιμαγεία) των Θεραπευτών. Μια κατάρα καταναλώνει το μέρος του σώματος που χρειάστηκε για την ενεργοποίησή της, και ένας Νεκρομάντης μπορεί να έχει τόσες κατάρες ταυτόχρονα όσες 5 φορές το επίπεδό του στις Κατάρες.

Κάθε χαρακτήρας επιλέγει και γνωρίζει τόσες Κατάρες όσες 3 φορές το επίπεδό του στις Κατάρες. Ένας Προχωρημένος για παράδειγμα γνωρίζει 3 Χ 3 = 9 Κατάρες.

Ενδεικτικές  Κατάρες:

  • Αιθερραγία:
Ο στόχος χάνει Αιθέρα/ 1 Ενέργεια Πολεμιστή σε κάθε ανάρτηση.
  • Τρόμος:
Ο στόχος καταλαμβάνεται από ισχυρό τρόμο που δυσκολεύει τη σκέψη και τη δράση του.
  • Ήττα του Ισχυρού:
Ο στόχος χάνει τη μισή του δύναμη (Αν Πολεμιστής, το μισό Επίπεδο χαρακτηριστικών Οργής και Ροής στρογγυλοποιημένο προς τα κάτω), και ένας άλλος στόχος επιλογής του Νεκρομάντη τα λαμβάνει, για τη διάρκεια της Κατάρας.
  • Φωτοφοβία:
Ο στόχος αποκτά ευαισθησία στο φως, με αποτέλεσμα να τυφλώνεται προσωρινά σε συνθήκες φωτός μέρας, και να δυσκολεύεται να δει σε μέτριο φωτισμό.
  • Κλέφτης Ζωής:
Ο χρήστης λαμβάνει το μισό ευεργετικό αποτέλεσμα από ό,τι Θεραπευτική Μαγεία λαμβάνει ο στόχος.
  • Χάλκινη Γλώσσα:
Ο στόχος χάνει τη δυνατότητα να λέει την αλήθεια.
  • Σκοτεινή Ανάκριση:
Ο στόχος βιώνει φοβερό πόνο αν δεν απαντήσει ειλικρινά σε ερωτήσεις που του γίνονται.
  • Άπατο πηγάδι:
Ο στόχος βιώνει τρομερό αίσθημα πείνας που δεν μπορεί να κορέσει.
  • Εθισμός:
Ο Νεκρομάντης χρησιμοποιεί κάποια ουσία ταυτόχρονα με την κατάρα, και ο στόχος αποκτά βαρύ εθισμό στην ουσία αυτή.
  • Τελευταίος Ύπνος:
Ο στόχος αρπάζει φωτιά την επόμενη φορά που θα κοιμηθεί για τέσσερεις τουλάχιστον ώρες.
  • Κανιβαλισμός:
Ο στόχος αποκτά σουβλερά δόντια, δυνατότερο δάγκωμα, και πείνα για τη σάρκα της Φυλής του.
  • Παράνοια:
Ο στόχος αποκτά τη σιγουριά ότι ένα άτομο που επιλέγει ο Νεκρομάντης ξέρει το βαθύτερο μυστικό του.
  • Προδοτική Πνοή:
Ο στόχος χάνει την ικανότητα να αναπνέει αυτόματα, και αρχίζει να ασφυκτιά όταν κοιμηθεί ή πέσει αναίσθητος.
  • Πύργος της Ματαιοδοξίας:
Ο στόχος χάνει την ικανότητα να μιλά οποιαδήποτε γλώσσα, και βγάζει άναρθρες κραυγές.
  • Λευκό Χαρτί:
Ο στόχος χάνει την ικανότητα να καταλαβαίνει τα λόγια των γύρω του.


Μαύρη Μαγεία

Η Μαύρη Μαγεία έχει να κάνει με τον έλεγχο των σκιών και του σκότους, αλλά και την δημιουργία πολλών άλλων βλαπτικών αποτελεσμάτων πιο "υλικού" τύπου απ' ό,τι οι Κατάρες. Συνήθως τα αποτελέσματά της Μαύρης Μαγείας εξαπολύονται σε απόσταση ως ακτίνες κάποιου είδους, ή χρειάζονται άγγιγμα.

Κάθε χαρακτήρας επιλέγει και γνωρίζει τόσες τεχνικές Μαύρης Μαγείας όσες 3 φορές το επίπεδό του στη Μαύρη Μαγεία. Ένας Προχωρημένος για παράδειγμα γνωρίζει 3 Χ 3 = 9 τεχνικές Μαύρης Μαγείας.

Ενδεικτικές Τεχνικές Μαύρης Μαγείας

  • Σκοτάδι που χορεύει:
Ο χρήστης δημιουργεί και ελέγχει 4 σφαίρες αιωρούμενου μαγικού σκοταδιού, η κάθε μία με διάμετρο το πολύ όσο το επίπεδο του Νεκρομάντη στη Μαύρη Μαγεία. Το σκοτάδι αυτό δεν διαπερνάται από μη μαγικό φως, αλλά μπορεί να διασκορπιστεί από μαγικό φως, όπως αυτό της φλόγας ενός Αλχημιστή Φωτιάς.
  • Μάτια Θηρευτή:
Ο χρήστης βλέπει σε κανονικό και μαγικό σκοτάδι χωρίς πρόβλημα, ακόμα και χρώματα.
  • Καθήλωση Σκιάς:
Ο χρήστης πετάει ένα "στιλέτο από σκιά" στη σκιά ενός πλάσματος. Αν την πετύχει, το πλάσμα καθηλώνεται και δεν μπορεί να φύγει μακρύτερα από εκείνο το σημείο, καθώς η σκιά του αρχίζει να το εμποδίζει και μένει σταθερή. Αν χρησιμοποιηθεί φως για να διαλυθεί η σκιά, το αποτέλεσμα τελειώνει.
  • Σκιοβάμων:
Ο χρήστης μπορεί να τηλεμεταφερθεί από μία σκιά σε μία άλλη στο οπτικό του πεδίο.
  • Σκοτεινός Σύμμαχος:
Ο χρήστης ζωντανεύει τη σκιά ενός πλάσματος για ένα αριθμό αναρτήσεων όσο το επίπεδο του χρήστη στη Μαύρη Μαγεία. Η σκιά μπορεί να πολεμήσει μόνο τον ιδιοκτήτη της, και έχει όλες τις ικανότητες του ιδιοκτήτη, αλλά όλες στο επίπεδο Μαύρης Μαγείας του χρήστη.
  • Σκιερό Γράπωμα:
Ο χρήστης δημιουργεί ένα κύκλο ακτίνας όσο το επίπεδό του στη Μαύρη μαγεία, και πλοκάμια από σκιά ξεπροβάλλουν για να αρπάξουν, να κρατήσουν και να σφίξουν το στόχο.
  • Σκοτεινά Παράσιτα:
Ο χρήστης αγγίζει το στόχο, και σκουλήκια από σκιά αρχίζουν να εξαπλώνονται στο σώμα του και να μπαίνουν κάτω από το δέρμα του. Σκοτώνονται και λιώνουν με νερό.
  • Σκιερή Λόγχη:
Ο χρήστης εξαπολύει ριπές σκοτεινής ενέργειας σε ίσια γραμμή, που βλάπτουν το στόχο.
  • Σκοτεινή Αύρα:
Ο χρήστης τυλίγεται από σκοτεινή αύρα με εμβέλεια όσο το επίπεδο στη Μαύρη Μαγεία σε μέτρα, και όσα έμβια όντα είναι μέσα στην αύρα χάνουν δύναμη και ταχύτητα, που την παίρνει ο χρήστης. Οι Πολεμιστές χάνουν 1 επίπεδο Ροής/Οργής.
  • Κακό Μάτι:
Ο στόχος γίνεται πιο ευάλωτος σε κατάρες, και η Αντίσταση στη Μαγεία τον προστατεύει λιγότερο, σαν να ήταν 1 επίπεδο χαμηλότερη.
  • Απομόνωση:
Ο στόχος γίνεται αόρατος και δεν μπορεί να ακουστεί, αλλά μόνο για τους συμμάχους του.
  • Υπνωτική Ματιά:
Τα μάτια του χρήστη λάμπουν, και αν κάποιος τα κοιτάξει, δεν θα μπορεί να κοιτάξει αλλού και να γυρίσει το βλέμμα ή το κεφάλι του. Μπορεί να λυθεί αν ο χρήστης κοιτάξει αλλού. Ο στόχος δεν μπορεί να κινηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρεμβληθεί κάτι μεταξύ του ιδίου και του χρήστη, ούτε να κλείσει τα μάτια του για να σταματήσει τη μαγεία.
  • Ίχνη θανάτου¨:
Ο χρήστης οδηγείται μαγικά στον δημιουργό κάποιου απέθαντου υπηρέτη που έχει σκοτώσει, ή στην αιτία δημιουργίας του απέθαντου πλάσματος.
  • Ταχεία Αποσύνθεση¨:
Ο χρήστης άμεσα προκαλεί την αποσύνθεση ενός πτώματος, αφήνοντας μόνο το σκελετό.
  • Επιστροφή στη Θάλασσα¨:
Ο χρήστης ακουμπά το στόχο και του δίνει τη δυνατότητα να ανασαίνει στο νερό, αλλά ο στόχος χάνει τη δυνατότητα να αναπνέει αέρα, μέχρι να λιποθυμήσει.



Έλεγχος Αίματος

Ο Νεκρομάντης μαθαίνει να ελέγχει το αίμα του και το αίμα των άλλων σαν όπλο, αλλά και για να δημιουργεί απρόσμενα, ίσως και θαυμαστά αποτελέσματα. Μπορεί επίσης να καταναλώσει αίμα για να αποκτήσει κάποια οφέλη. Δεν μπορεί να ελέγξει το αίμα κάποιου άλλου όταν βρίσκεται μέσα στο σώμα του, αν και πολλοί Νεκρομάντεις προσπάθησαν να ανακαλύψουν κάποια τέτοια τεχνική ανά τους αιώνες. Κάθε Νεκρομάντης που γνωρίζει τον Έλεγχο του Αίματος έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί πολύ περισσότερο αίμα στο σώμα του, πολύ γρήγορα για να μπορεί να χρησιμοποιεί τις τεχνικές του. Επίσης, δεν προσβάλλεται από ασθένειες όταν καταναλώνει αίμα.

Κάθε χαρακτήρας επιλέγει και γνωρίζει τόσες τεχνικές Ελέγχου Αίματος όσες 3 φορές το επίπεδό του στον Έλεγχο Αίματος. Ένας Προχωρημένος για παράδειγμα γνωρίζει 3 Χ 3 = 9 τεχνικές Ελέγχου Αίματος.

  • Χορός του Αιματος:
Ο χρήστης μπορεί να κινεί και να ελέγχει το αίμα όπως ένας Αλχημιστής Νερού μπορεί να ελέγχει τη ροή του Νερού.
  • Κόκκινη Κορδέλα:
Ο χρήστης μπορεί να δημιουργεί προσωρινές δομές από αίμα, αναγκάζοντάς το να έχει σταθερό σχήμα και μορφή, όπως όπλα, λεπίδες, μαστίγια, ασπίδες κτλ.
  • Ερυθρός Πολεμιστής:
Ο χρήστης μπορεί να ελέγχει το αίμα στο σώμα του ώστε να κινείται πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη δύναμη, σαν να κάνει μαριονέτα τον ίδιο του τον εαυτό μέσω του αίματός του.
  • Αιμάτινη Πανοπλία:
Ο χρήστης μπορεί να κάνει το αίμα στις φλέβες του πιο σκληρό, ώστε να γίνει πιο ανθεκτικός σε φυσικές επιθέσεις.
  • Δείγμα Αίματος:
Ο χρήστης μπορεί να κάνει το αίμα που έχει συλλέξει να μην στεγνώσει και σκληρύνει για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Αιμορραγία:
Αν ο χρήστης καταφέρει να εισάγει το αίμα του στο σώμα του στόχου, μπορεί να εμποδίσει τις πληγές του στόχου από το να κλείσουν και η αιμορραγία του στόχου να είναι ακατάσχετη.
  • Κόκκινη Μαριονέτα:
Αν ο χρήστης καταφέρει να εισάγει το αίμα του στο σώμα του στόχου, μπορεί να εμποδίσει τις κινήσεις του στόχου, κάνοντας το δικό του αίμα να αντιστέκεται από μέσα. Στους Πολεμιστές, μειώνει κατά 2 επίπεδα τις ικανότητες Ροής και Οργής.
  • Φλογερό Αίμα:
Ο χρήστης κάνει το αίμα που ελέγχει καυστικό.
  • Λουτρό Αίματος:
Ο χρήστης μπορεί να διατηρήσει τον εαυτό του νέο αν καταναλώνει αίμα Ανθρώπου, Ξωτικού, Νάνου, Βαλησσίνου ή Σοβερίνου μια φορά το μήνα.
  • Ερυθρή Ανανέωση:
Ο χρήστης θεραπεύεται σε κάποιο βαθμό και ανακτά μέρος του χαμένου Αιθέρα του με το να καταναλώσει αίμα.
  • Ερυθρή Μνήμη:
Ο χρήστης αποκτά τις Ικανότητες Φατρίας ενός νεκρού αντιπάλου αν καταναλώσει το Αίμα του, για ένα αριθμό αναρτήσεων όσες το επίπεδο του στον Έλεγχο Αίματος, που μπορεί να τις ενεργοποιήσει όποτε και όπως θέλει εντός του θέματος.
  • Ανώτερο Αίμα:
Ο χρήστης μπορεί να κάνει το αίμα του μη χρησιμοποιήσιμο για κατάρες.
  • Ερυθρό Ίχνος:
Ο χρήστης μπορεί να γνωρίζει την τοποθεσία του αίματός του σε μεγάλες αποστάσεις.
  • Όσφρηση του Θηρευτή:
Ο χρήστης μπορεί να μυρίσει αίμα σε μεγάλες αποστάσεις και να εντοπίσει στόχους που αιμορραγούν.
  • Ερυθρά Δεσμά:
Ο χρήστης μπορεί να κάνει το αίμα του εθιστικό στην κατανάλωση.



2
Κανονισμοί / Ικανότητες ανά Φατρία
« στις: Νοέμβριος 22, 2019, 08:14:00 μμ »
Κάθε Φατρία έχει μοναδικές γνώσεις και ικανότητες, χρήσιμες στο πεδίο της μάχης αλλά και στην καθημερινή ζωή. Τα μέλη της Ακαδημίας μελετούν σκληρά για να μάθουν από τους πιο έμπειρους ή να εξελίξουν την τέχνη τους σε ανεξερεύνητα μονοπάτια, και να διεκδικήσουν μια θέση σε ένα κόσμο σε ένταση.

Παρακάτω αναγράφονται οι ικανότητες που έχουν τα μέλη της κάθε Φατρίας. Όπως θα δείτε, δεν είναι δυνατόν να αποκτήσει κάποιος όλες τις ικανότητες, και άρα οι επιλογές του κάθε συγγραφέα για το χαρακτήρα του θα έχουν ως αποτέλεσμα ενδιαφέροντες συνδυασμούς. To πόσες ικανότητες έχει κανείς, και κάποιες φορές ακόμα και σε τι επίπεδο είναι συνάρτηση των ετών που βρίσκεται κάποιος στην Ακαδημία και της θέσης του, αλλά και των προσωπικών επιλογών.

Για οποιαδήποτε απορία για τις ικανότητες που υπάρχουν κάτω από αυτή την ανάρτηση, οι συγγραφείς μπορούν να στέλνουν προσωπικό μήνυμα στο λογαριασμό του Power Moderator. Απορίες σχετικά με τη φύση των ικανοτήτων, τους περιορισμούς και τις δυνατότητες, τις εναλλακτικές επιλογές αλλά και πιο πρακτικής φύσεως, όλες είναι ευπρόσδεκτες!

Ελπίζουμε οι επιλογές που θα παρατεθούν να εξάψουν τη δημιουργικότητά σας, να σας δώσουν κατεύθυνση και ιδέες, και να οδηγήσουν σε μια ακόμα καλύτερη συγγραφική εμπειρία. Θα παρακολουθούμε στενά την εφαρμογή τους, και φυσικά μπορεί να υπάρξουν αλλαγές ανάλογα με το feedback που θα υπάρξει. Για τέτοιου είδους feedback, μπορείτε να στείλετε προσωπικό μήνυμα στον Power Moderator.

3
Κανονισμοί / Καν΄΄όνες Μάχης
« στις: Οκτώβριος 25, 2019, 05:19:45 μμ »
H Μάχη στη Συνεργατική Συγγραφή

Κάποιες φορές, σε ένα θέμα δύο οι περισσότεροι χαρακτήρες καταλήγουν να συγκρούονται σε μάχη. Μπορεί να είναι στα πλαίσια κάποιου event εναντίον κάποιου «κακού της πλοκής», ή μπορεί να είναι μια σύγκρουση μεταξύ χαρακτήρων δύο παικτών.
Όποια και αν είναι η κατάσταση, ακολουθούν κάποιοι κανόνες και κάποιες μέθοδοι που μπορούν να κάνουν τη μάχη πιο ευχάριστη για όλους.

Σελίδες: 1