Rasnarry Academy

Πληροφορίες του φόρουμ => Κανονισμοί => Μήνυμα ξεκίνησε από: Power Moderator στις Νοέμβριος 22, 2019, 08:14:00 μμ

Τίτλος: Ικανότητες ανά Φατρία
Αποστολή από: Power Moderator στις Νοέμβριος 22, 2019, 08:14:00 μμ
Κάθε Φατρία έχει μοναδικές γνώσεις και ικανότητες, χρήσιμες στο πεδίο της μάχης αλλά και στην καθημερινή ζωή. Τα μέλη της Ακαδημίας μελετούν σκληρά για να μάθουν από τους πιο έμπειρους ή να εξελίξουν την τέχνη τους σε ανεξερεύνητα μονοπάτια, και να διεκδικήσουν μια θέση σε ένα κόσμο σε ένταση.

Παρακάτω αναγράφονται οι ικανότητες που έχουν τα μέλη της κάθε Φατρίας. Όπως θα δείτε, δεν είναι δυνατόν να αποκτήσει κάποιος όλες τις ικανότητες, και άρα οι επιλογές του κάθε συγγραφέα για το χαρακτήρα του θα έχουν ως αποτέλεσμα ενδιαφέροντες συνδυασμούς. To πόσες ικανότητες έχει κανείς, και κάποιες φορές ακόμα και σε τι επίπεδο είναι συνάρτηση των ετών που βρίσκεται κάποιος στην Ακαδημία και της θέσης του, αλλά και των προσωπικών επιλογών.

Για οποιαδήποτε απορία για τις ικανότητες που υπάρχουν κάτω από αυτή την ανάρτηση, οι συγγραφείς μπορούν να στέλνουν προσωπικό μήνυμα στο λογαριασμό του Power Moderator. Απορίες σχετικά με τη φύση των ικανοτήτων, τους περιορισμούς και τις δυνατότητες, τις εναλλακτικές επιλογές αλλά και πιο πρακτικής φύσεως, όλες είναι ευπρόσδεκτες!

Ελπίζουμε οι επιλογές που θα παρατεθούν να εξάψουν τη δημιουργικότητά σας, να σας δώσουν κατεύθυνση και ιδέες, και να οδηγήσουν σε μια ακόμα καλύτερη συγγραφική εμπειρία. Θα παρακολουθούμε στενά την εφαρμογή τους, και φυσικά μπορεί να υπάρξουν αλλαγές ανάλογα με το feedback που θα υπάρξει. Για τέτοιου είδους feedback, μπορείτε να στείλετε προσωπικό μήνυμα στον Power Moderator.
Τίτλος: Απ: Ικανότητες ανά Φατρία
Αποστολή από: Power Moderator στις Νοέμβριος 22, 2019, 08:31:11 μμ
Αλχημιστές

Σύνοψη

Οι Αλχημιστές από την αρχή επιλέγουν ποιο μονοπάτι θα ακολουθήσουν, αυτό της Στοιχειακής Μαγείας που χρησιμοποιεί τα στοιχεία της φύσης, ή της Ενεργειακής Μαγείας, που χρησιμοποιεί αγνή ενέργεια για άμυνα και επίθεση.

Η ικανότητα, η γνώση και η δύναμη του κάθε Αλχημιστή σε ένα πεδίο μαγείας μπορεί να κυμαίνεται σε πέντε βαθμίδες: Αρχάριος, Μέτριος, Προχωρημένος, Ειδικός, Αρχιμάγιστρος. Όσο υψηλότερη βαθμίδα κατέχει ένας Αλχημιστής σε ένα πεδίο, τόσο πιο δυνατή ή περίπλοκη μαγεία μπορεί να χρησιμοποιήσει.


Στοιχειακή Μαγεία

Ενεργειακή Μαγεία


Η Στοιχειακή Μαγεία είναι το μονοπάτι της Αλχημείας που χρησιμοποιεί τον Αιθέρα για να ελέγξει τα στοιχεία της φύσης. Φωτιά, Νερό, Αέρας και Γη είναι τα τέσσερα βασικά στοιχεία τα οποία μπορεί να επιλέξει κανείς για την πρώτη του επαφή με τη Στοιχειακή Μαγεία.

Η Ενεργειακή Μαγεία είναι το μονοπάτι της Αλχημείας που χρησιμοποιεί τον Αιθέρα για να ελέγξει αγνή ενέργεια.
Ενεργειακές δομές είναι προσωρινοί, ημιδιάφανοι, συμπαγείς σχηματισμοί και αντικείμενα φτιαγμένα από ενέργεια (ασπίδες, τοίχοι, όπλα), τα οποία συμπεριφέρονται σαν να είναι φτιαγμένα από στερεή ύλη.
Ενεργειακή Εκπομπή είναι μια ιδιαίτερα καταστροφική μαγεία που αφορά ριπές, σφαίρες και κύματα μαγικής ενέργειας με σκοπό την κατατρόπωση των αντιπάλων.
Ενεργειακή Αίσθηση είναι η ικανότητα κάποιος να μπορεί να δει, να αισθανθεί την ενέργεια σε όλες τις μορφές της, να αξιολογήσει την ισχύ της και το είδος της, και να αντλήσει χρήσιμες πληροφορίες γι’ αυτή.

Φτιάχνοντας το χαρακτήρα

Κάθε χαρακτήρας, αναλόγως αν είναι Μαθητής, Βοηθός Καθηγητή ή Καθηγητής έχει διαθέσιμες κάποιες «Βελτιώσεις», που όταν τοποθετηθούν στο Φύλλο Χαρακτήρα περιγράφουν τη συνολική εμπειρία και ικανότητα του Αλχημιστή.

Παραδείγματα

Όταν φτιάχνει κανείς το χαρακτήρα  του, ξεκινά να επενδύει Βελτιώσεις στο είδος μαγείας που προτιμά για το χαρακτήρα του. Ένας Τριτοετής Αλχημιστής που θέλει να είναι ειδικός στη μαγεία του Αέρα μπορεί να επενδύσει τις τρεις Βελτιώσεις του ώστε να γίνει «Προχωρημένος» στον Αέρα. Η λογική είναι:

Αέρας: Αρχάριος (1η Βελτίωση) -> Μέτριος (2η Βελτίωση) -> Προχωρημένος (3η Βελτίωση).

Αντίθετα, μπορεί να επιλέξει να έχει μια πιο επιφανειακή αλλά ευρύτερη γνώση, και να επενδύσει και σε δεύτερο στοιχείο. Να γίνει «Μέτριος» στη μαγεία Αέρα, και «Αρχάριος» στη μαγεία Φωτιάς. Αυτό θα γινόταν ως εξής:

Στοιχειακή Μαγεία:
•   Αέρας: Αρχάριος (1η Βελτίωση) -> Μέτριος (2η Βελτίωση)
•   Φωτιά: Αρχάριος (3η Βελτίωση)

Κάποιος που θέλει να επενδύσει σε Πάγο ή Ηλεκτρισμό τις Βελτιώσεις του, πρέπει να έχει ένα μεγαλύτερο επίπεδο ικανότητας στην «βασική» σχολή μέχρι να φτάσει "Προχωρημένος". Για παράδειγμα, αν θέλει κάποιος να βάλει βελτίωση στον Πάγο και να γίνει Αρχάριος, πρέπει πρώτα να είναι τουλάχιστον «Μέτριος» στο Νερό. Από το "Προχωρημένος" και μετά μπορεί να επικεντρωθεί στο δευτερεύον στοιχείο και να το βελτιώσει όσο θέλει.

Μαθαίνοντας και Στοιχειακή και Ενεργειακή Μαγεία

Όλοι οι Αλχημιστές έχουν  την Πρωταρχική σχολή μαγείας τους, αυτή που γνωρίζουν καλύτερα και χειρίζονται ευκολότερα. Είναι πιθανό όμως ένας Αλχημιστής να θελήσει να μελετήσει και τη Στοιχειακή, και την Ενεργειακή σχολή μαγείας. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, κάθε βαθμίδα (Αρχάριος, Μέτριος κτλ) που κάποιος θέλει να πάρει στη Δευτερεύουσα σχολή μαγείας κοστίζει δύο Βελτιώσεις αντί για μία.

Ως παράδειγμα, ένας εκτοετής που θέλει να γνωρίζει και Στοιχειακή και Ενεργειακή Μαγεία. Έχει 6 Βελτιώσεις, που μπορεί να τις χρησιμοποιήσει ως εξής:

Ενεργειακή Μαγεία (Πρωταρχική):
•   Ενεργειακές Δομές: Προχωρημένος (3 Βελτιώσεις)
•   Ενεργειακή Εκπομπή: Αρχάριος (1 Βελτίωση)

Στοιχειακή Μαγεία (Δευτερεύουσα):
•   Φωτιά: Αρχάριος (2 Βελτιώσεις)
Τίτλος: Απ: Ικανότητες ανά Φατρία
Αποστολή από: Power Moderator στις Νοέμβριος 22, 2019, 08:49:50 μμ
Εφευρέτες

Οι Εφευρέτες χρησιμοποιούν εξοπλισμό που κατασκευάζουν οι ίδιοι, θαύματα της μηχανικής, για να έχουν αντίκτυπο στο πεδίο της μάχης παρά το ότι δεν έχουν πολεμική εκπαίδευση. Μεγάλη πρόοδο έφερε για το πεδίο των εφευρέσεων ο Αιθερικός Μετασχηματιστής, μια πλάκα που χωράει στην παλάμη ενός χεριού και μπορεί να μετατρέπει τον Αιθέρα του περιβάλλοντος σε ενέργεια για τις εφευρέσεις αυτές.

Οι Τομείς στους οποίους ανήκουν οι εφευρέσεις μάχης είναι οι Τεχνητοί Προστάτες, οι Πολεμικοί Πυργίσκοι, οι Χειροβομβίδες και τα Βελτιωτικά Κίνησης. Καμία από αυτές τις εφευρέσεις δεν έχει κόστος σε Νταρίκ για τον συγγραφέα.

Τεχνητός Προστάτης:

Οι Εφευρέτες μπορούν να δημιουργήσουν ένα κατασκεύασμα που δρα αυτόνομα και υπακούει τις εντολές τους. Μπορεί να είναι φτιαγμένο από κάποιο μέταλλο, ξύλο, πέτρα ή χημική ουσία, και έχει ένα Αιθερικό Μετασχηματιστή πάνω του, χωρίς τον οποίο παύει να λειτουργεί. Ένας Τεχνητός Προστάτης έχει μαχητική ικανότητα όσο ένας Πολεμιστής με τα μισά έτη από τον δημιουργό Εφευρέτη. Για παράδειγμα, ο Τεχνητός Προστάτης ενός εκτοετή Εφευρέτη πολεμά με παρόμοια δυναμική με ένα τριτοετή Πολεμιστή. Ένας Καθηγητής μπορεί να έχει ως 2 Τεχνητούς Προστάτες, ενώ οι υπόλοιποι ως έναν.

Τεχνητός Προστάτης
   
Πολεμικός Πυργίσκος

Οι πολεμικοί πυργίσκοι είναι κατασκευές περίπου 1,20-2 μέτρον ψηλοί, και απαιτούν δύο αναρτήσεις για να στηθούν και να είναι λειτουργικοί. Αποτελούνται από μια βάση, συνήθως ρόδες ή "πόδια", μια κάνη κάποιου είδους, και κάτι που συνδέει τη βάση με την κάνη, καθώς και πυρομαχικά. Μετά λειτουργούν από μόνοι τους, κινούνται, στοχεύουν και πυροβολούν, έχοντας τα πυρομαχικά που χρειάζεται ενσωματωμένα. Ένας μαθητής μπορεί να στήσει ως 2 Πυροβολητές ταυτόχρονα, ένας Βοηθός ως 3, ενώ ένας Καθηγητής ως 5. Κάθε ξεχωριστός Πυργίσκος όμως συνεχίζει να χρειάζεται 2 αναρτήσεις για να στηθεί. Οι Πυργίσκοι φτιάχνονται από μέταλλο ή ξύλο, και χρησιμοποιούν είτε βέλη είτε βλήματα από μόλυβδο.

Χειροβομβίδες:

Οι χειροβομβίδες είναι εξοπλισμός που μπορεί να χωρέσει στο χέρι ενός Εφευρέτη και να πεταχτεί προς τον αντίπαλο, προκαλώντας ζημιά ή σύγχυση ανάλογα με τον τύπο της. Κάθε Εφευρέτης ξεκινά κάθε θέμα με 20 χειροβομβίδες σύνολο, όποιου/ων τύπου/ων έχει μελετήσει σαν εφεύρεση και προτιμά κάθε φορά. Ο Εφευρέτης στο τέλος της πρώτης ανάρτησης μάχης του πρέπει να δηλώνει τον αριθμό και το είδος των χειροβομβίδων που έχει πάνω του.

Χειροβομβίδες

Βελτιωτικά Κίνησης:

Τα Βελτιωτικά Κίνησης προσφέρουν στους Εφευρέτες μοναδικούς τρόπους να κινούνται γρηγορότερα και να διασχίζουν μεγάλες αποστάσεις. Τα πατίνια είναι κάποιου είδους υποδήματα με ρόδες, οι σανίδες έχουν ρόδες ή μπορούν να αιωρηθούν λίγα εκατοστά από το έδαφος, ενώ τα ανεμόπτερα είναι εφευρέσεις που επιτρέπουν πτήση.

Βελτιωτικά κίνησης
   

Μελετώντας και αποκτώντας εφευρέσεις

ΒαθμίδαΕφευρέσειςΒελτιωτικά Κίνησης
1ο Έτος10
2ο Έτος11
3ο Έτος21
4ο Έτος22
5ο Έτος32
6ο Έτος33
7ο Έτος43
Βοηθός Καθηγητή53
Καθηγητής63

Παράδειγμα

Ένας Τεταρτοετής Εφευρέτης μπορεί να διαλέξει 2 εφευρέσεις (Λόγω 1ου και 3ου έτους) και έχει 2 Βελτιωτικά Κίνησης (Λόγω 2ου και 4ου έτους)

Εφευρέσεις: Χειροβομβίδες Καπνού, Πολεμικοί Πυργίσκοι
Βελτιωτικά Κίνησης: Πατίνια, Ανεμόπτερο

Ένας Εφευρέτης στο Έβδομο Έτος μπορεί να διαλέξει 4 εφευρέσεις και να έχει 3 Βελτιωτικά Κίνησης

Εφευρέσεις: Τεχνητός Προστάτης (Πέτρινος), Ωστικές Χειροβομβίδες, Χειροβομβίδες Κρότου Λάμψης, Πολεμικός Πυργίσκος
Βελτιωτικά Κίνησης: Πατίνια, Σανίδα, Ανεμόπτερο
Τίτλος: Απ: Ικανότητες ανά Φατρία
Αποστολή από: Power Moderator στις Νοέμβριος 22, 2019, 08:56:59 μμ
Θεραπευτές

Σύνοψη

Οι Θεραπευτές μελετούν το σώμα, τα βότανα και τον Αιθέρα, και αποκτούν ικανότητες που τους επιτρέπουν να θεραπεύουν άλλους, είτε με μαγεία είτε με φυσικές μεθόδους, αλλά και να καταπολεμάνε εχθρική μαγεία άλλων.

Η ικανότητα, η γνώση και η δύναμη του κάθε Θεραπευτή σε ένα πεδίο θεραπευτικής μαγείας μπορεί να κυμαίνεται σε πέντε βαθμίδες: Αρχάριος, Μέτριος, Προχωρημένος, Ειδικός, Αρχιμάγιστρος. Όσο υψηλότερη βαθμίδα κατέχει ένας Θεραπευτής σε ένα πεδίο, τόσο πιο δυνατή ή περίπλοκη μαγεία μπορεί να χρησιμοποιήσει.

Θεραπεία/u]


Η Θεραπευτική Μαγεία επιτρέπει στους Θεραπευτές να φροντίσουν και να θεραπεύσουν πληγές στο σώμα, απώλεια αίματος, και κάποιες φορές ακόμα και σπασμένα κόκκαλα και πιο σοβαρούς τραυματισμούς ανάλογα με τη δύναμη του Θεραπευτή.

Η Αντιμαγεία επιτρέπει στους Θεραπευτές να αναιρέσουν μαγεία που υπάρχει πάνω σε κάποιο άτομο ή στο χώρο ( όπως πχ ένα μαγικό φράγμα ), αν η δύναμή τους και η γνώση τους είναι ανάλογη του χρήστη που προκάλεσε την αρχική μαγεία. Οι πιο ικανοί Θεραπευτές μπορούν σαν άμεση αντίδραση να ακυρώσουν κάποια μαγεία τη στιγμή που επιχειρεί κάποιος να την επικαλεστεί.

Η Ενισχυτική Μαγεία μπορεί να βελτιώσει προσωρινά τα φυσικά στοιχεία ενός σώματος, όπως η δύναμη, η ταχύτητα, η αντοχή. Πιο ικανοί Θεραπευτές μπορούν να ενισχύσουν ακόμα και τη σκληρότητα του δέρματος, καθώς και να δώσουν νέες, βελτιωμένες ικανότητες στο σώμα όπως το να βλέπει στο σκοτάδι.

Η Ανανεωτική Μαγεία μπορεί να θεραπεύσει ασθένειες, δηλητήρια αλλά και μαγικές κατάρες και άλλες μαγικές παθήσεις στο σώμα και στο μυαλό.

Φτιάχνοντας το χαρακτήρα

Κάθε χαρακτήρας, αναλόγως αν είναι Μαθητής, Βοηθός Καθηγητή ή Καθηγητής έχει διαθέσιμες κάποιες «Βελτιώσεις», που όταν τοποθετηθούν στο Φύλλο Χαρακτήρα περιγράφουν τη συνολική εμπειρία και ικανότητα του Θεραπευτή.


Παραδείγματα

Όταν φτιάχνει κανείς το χαρακτήρα  του, ξεκινά να επενδύει Βελτιώσεις στο είδος μαγείας που προτιμά για το χαρακτήρα του. Ένας Τριτοετής Θεραπευτής που θέλει να είναι ειδικός στη Θεραπευτική Μαγεία μπορεί να επενδύσει τις τρεις Βελτιώσεις του ώστε να γίνει «Προχωρημένος» στη Θεραπευτική Μαγεία. Η λογική είναι:

Θεραπευτική Μαγεία: Αρχάριος (1η Βελτίωση) -> Μέτριος (2η Βελτίωση) -> Προχωρημένος (3η Βελτίωση).

Αντίθετα, μπορεί να επιλέξει να έχει μια πιο επιφανειακή αλλά ευρύτερη γνώση, και να επενδύσει και σε δεύτερο είδος μαγείας. Να γίνει «Μέτριος» στη Θεραπευτική Μαγεία, και «Αρχάριος» στην Ενισχυτική . Αυτό θα γινόταν ως εξής:

•   Θεραπευτική Μαγεία: Αρχάριος (1η Βελτίωση) -> Μέτριος (2η Βελτίωση)
•   Ενισχυτική μαγεία: Αρχάριος (3η Βελτίωση)
Τίτλος: Απ: Ικανότητες ανά Φατρία
Αποστολή από: Power Moderator στις Νοέμβριος 22, 2019, 09:10:19 μμ
Ιστορικοί

Αναβίωση

Μέσα από τη μελέτη του παρελθόντος, και ειδική εκπαίδευση, κάποιοι Ιστορικοί έχουν καταφέρει να έρθουν σε επαφή με άτομα που έζησαν σε παλαιότερες εποχές. Μέσα από συγκεκριμένες τελετές, ένας ικανός Ιστορικός συνδέεται με τρία πνεύματα (Αλχημιστή, Πολεμιστή και Θεραπευτή), άυλα, αόρατα και χωρίς ικανότητα να μιλήσουν ή όλες τις αναμνήσεις τους, που τον ακολουθούν στην πορεία του. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για έναν Ιστορικό είναι η μελέτη, η εξερεύνηση και η προσπάθεια να καταλάβει περισσότερα για τα πνεύματά του. Ποιοί ήταν? Από ποιά περίοδο? Πού έζησαν, και πώς? Αναζητώντας αυτές τις απαντήσεις, ο δεσμός του Ιστορικού με τα πνεύματά του γίνεται ισχυρότερος.

Μέσα από την αρχαία τεχνική της “Αναβίωσης”, ο Ιστορικός μπορεί να συνδεθεί με ένα από τα τρία πνεύματα τη φορά, και να αντλήσει από τις ικανότητες που είχε το πνεύμα όσο ήταν στη ζωή. Ο Ιστορικός μπορεί γρήγορα να αλλάξει με ποιό πνεύμα από τα τρία έχει συνδεθεί, και κάθε φορά έχει στη διάθεσή του μόνο τις ικανότητες του συγκεκριμένου πνεύματος.

Ένας Ιστορικός, ανάλογα με τη βαθμίδα του, μπορεί να διαλέξει τον εξής αριθμό βελτιώσεων Αλχημιστών και Θεραπευτών, και επιλογών Πολεμιστών:

ΒαθμίδαΕπιλογές ΠολεμιστώνΕνέργεια ΠολεμιστώνΒελτιώσεις ΑλχημιστώνΒελτιώσεις Θεραπευτών
1ο Έτος23--
2ο Έτος3411
3ο Έτος4511
4ο Έτος5622
5ο Έτος6733
6ο Έτος7833
7ο Έτος8944
Βοηθός Καθηγητή91055
Καθηγητής101166


Ο Ιστορικός μπορεί να κάνει μέχρι μία αλλαγή πνεύματος ανά ανάρτηση μάχης. Ο Αιθέρας που χρησιμοποιείται για τεχνικές Αλχημείας και Θεραπείας είναι κοινός, οπότε υπάρχει κίνδυνος ο Ιστορικός να εξαντληθεί γρήγορα. Η Ενέργεια του Ιστορικού για Τεχνικές Πολεμιστών περιγράφεται πάνω.

Μαθητές Ιστορικοί μπορούν να φτάσουν μέχρι “Μέτριος” σε Αλχημεία και Μαγεία, και μπορούν να επιλέξουν και στοιχειακή και ενεργειακή μαγεία χωρίς μία από τις δύο να κοστίζει δύο βελτιώσεις. Καθηγητές και Βοηθοί Καθηγητές Ιστορικοί μπορούν να φτάσουν μέχρι “Ειδικός”.

Λέξεις Δύναμης

Από τα αρχαία χρόνια, οι σοφοί γνώριζαν ότι η γλώσσα και οι λέξεις έχουν δύναμη, δύναμη που είχε χρησιμοποιηθεί από παλαιότερους πολιτισμούς. Οι Ιστορικοί πρόσφατα άρχισαν να ανακαλύπτουν Φράσεις Δύναμης, φράσεις από μια πανάρχαια γλώσσα που έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν αρνητικά τα υπερφυσικά πλάσματα.

Κάθε Φράση Δύναμης αποτελείται από τρεις Λέξεις Δύναμης, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μία, δύο ή και τις τρεις Λέξεις Δύναμης, αυξάνοντας διαδοχικά τη δύναμη και το αποτέλεσμα της Φράσης Δύναμης.

Όταν μια νέα Λέξη Δύναμης ανακαλύπτεται, αυτή μέσα από τη διδασκαλία της Ακαδημίας γίνεται γνωστή σε όλους τους Ιστορικούς, Καθηγητές και Μαθητές. Οι Φράσεις Δύναμης έχουν αποτέλεσμα μόνο εναντίον υπερφυσικών πλασμάτων.

Το αποτέλεσμα μιας Φράσης Δύναμης ξεκινά με την ανάρτηση του Ιστορικού που τη χρησιμοποιεί, και διαρκεί μέχρι την αρχή της επόμενης ανάρτησης του ίδιου Ιστορικού. Αν ο Ιστορικός χρησιμοποιήσει μια Φράση Δύναμης στην ανάρτησή του, η αυτοσυγκέντρωση και η δύναμη θέλησης που απαιτείται δεν επιτρέπει τη χρήση δεύτερης Φράσης Δύναμης ή άλλου είδους επίθεσης στην ίδια ανάρτηση.

Η κάτωθι λίστα θα συμπληρώνεται διαρκώς καθώς νέες Φράσεις ανακαλύπτονται.

Φράσεις Δύναμης
Τίτλος: Απ: Ικανότητες ανά Φατρία
Αποστολή από: Power Moderator στις Νοέμβριος 22, 2019, 09:24:59 μμ
Πολεμιστές

Σύνοψη

Οι Πολεμιστές είναι ειδικοί της μάχης, των διαφορετικών τύπων εξοπλισμού, και της χρήσης όπλων αλλά και τακτικών, είτε πρόκειται για ένα μεγάλο πεδίο μάχης είτε για μια μονομαχία. Οι πραγματικοί Πολεμιστές, μετά από πολλή εκπαίδευση, μαθαίνουν πνευματικές πρακτικές και βασικό έλεγχο του Αιθέρα, που ενισχύουν τις ήδη υπολογίσιμες πολεμικές τεχνικές τους.

Οι ικανότητες των Πολεμιστών χωρίζονται σε: Χαρακτηριστικά και Τεχνικές.

Κάθε Πολεμιστής μπορεί να διαλέξει συγκεκριμένο αριθμό Χαρακτηριστικών και Τεχνικών . Μπορεί να μοιράσει τις επιλογές του όπως επιθυμεί, μεταξύ Χαρακτηριστικών και Τεχνικών, ακόμα και να επιλέξει μόνο Χαρακτηριστικά ή μόνο Τεχνικές. Κατά κανόνα, μεγαλύτερη ειδίκευση σε κάτι βελτιώνει την ικανότητα χρήσης, ενώ μεγαλύτερη διασπορά δίνει μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα και συνδυαστική ικανότητα.

Επιλογές Ανά Βαθμίδα

Μαθητές: 4+έτος
Βοηθοί Καθηγητές: 14
Καθηγητές: 16

Τα Χαρακτηριστικά είναι βελτιώσεις στην απόδοση του Πολεμιστή, αποτέλεσμα εκπαίδευσης, που έχουν γίνει κτήμα πια και λειτουργούν συνεχώς υπέρ του Πολεμιστή. Για παράδειγμα, ένας Πολεμιστής που έχει επιλέξει ως Χαρακτηριστικό την «Αυξημένη Δύναμη», είναι σταθερά πιο δυνατός από ότι θα ήταν αν δεν είχε επιλέξει «Αυξημένη Δύναμη», στις καθημερινές του δραστηριότητες και τις μάχες του.

Ένας Πολεμιστής μπορεί να επιλέξει Χαρακτηριστικά από όποιες κατηγορίες (Όνομα του Όπλου, Οργή, Ροή) θέλει, και να πετύχει το μείγμα που τον εκφράζει περισσότερο. Όσο περισσότερα Χαρακτηριστικά έχει όμως από την κάθε κατηγορία, τόσο πιο μεγάλο το αποτέλεσμά τους.

Παράδειγμα: Ο Λοναν έχει μόνο «Αυξημένη Δύναμη» από την Κατηγορία «Οργή». Ο Καρλ έχει «Αυξημένη Δύναμη» και «Αυξημένη Ταχύτητα» από την Κατηγορία «Οργή». Ως αποτέλεσμα, η «Αυξημένη Δύναμη» δίνει μεγαλύτερο αποτέλεσμα στον Καρλ, γιατί έχει 2 Χαρακτηριστικά Οργής, ενώ ο Λόναν μόνο ένα.

Λίστα Χαρακτηριστικών

Το όνομα του όπλου
Ένας Πολεμιστής μπορεί να δημιουργήσει ένα συναισθηματικό και σχεδόν μυστικιστικό δεσμό με ένα συγκεκριμένο όπλο. Να κατανοήσει τα πάντα γι΄αυτό και το πώς αντανακλά τον ίδιο και αποτελεί προέκταση του χεριού του, αντλώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη δύναμη από το συγκεκριμένο όπλο.

Το Όνομα του Όπλου

Ροή
Η Ροή είναι μια κατάσταση του μυαλού, που ο Πολεμιστής είναι εξ ολοκλήρου στο παρόν, χωρίς καμία σκέψη ή αρνητικό συναίσθημα να τον αποσπά. Η σκέψη και η πράξη γίνονται ένα, και έτσι ο Πολεμιστής μπορεί αβίαστα να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις, χρησιμοποιώντας όλη του την ικανότητα και χωρίς να έχει εσωτερικά εμπόδια.

Ροή

Οργή
Οργή είναι μια κατάσταση του μυαλού, που ο Πολεμιστής χειραγωγεί τα δυνατά του συναισθήματα στη μάχη και τα χρησιμοποιεί για να τροφοδοτήσει τη σωματική του απόδοση και να ξεπεράσει τα όρια του. Χωρίς να χάνει τον έλεγχο, καταφέρνει να αντλήσει δύναμη από αποθέματα που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι έχουν.

Οργή

Οι Τεχνικές είναι μέθοδοι και τρόποι που οι Πολεμιστές έχουν δημιουργήσει και διδαχθεί ώστε, μέσω σχετικά ακατέργαστου ελέγχου του Αιθέρα για μικρά χρονικά διαστήματα, να παράγουν αποτελέσματα που τους βοηθούν στη μάχη. Λόγω της χρήσης Αιθέρα που απαιτείται, υπάρχει όριο στο πόσες φορές μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας Πολεμιστής Τεχνικές στη μάχη.

Κάθε Πολεμιστής έχει Ενέργεια που απαιτείται για τη χρήση κάθε τεχνικής. Ένας Πολεμιστής χρειάζεται δύο ώρες ξεκούρασης προκειμένου να ανακτήσει χαμένη Ενέργεια.

Ενέργεια:

Μαθητές: 2+Έτος
Βοηθοί Καθηγητές: 10
Καθηγητές: 12

Λίστα Τεχνικών

Οι Τεχνικές χωρίζονται στο “Θρίαμβο της Αθλομάχης” και το “Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ”.
 
Θρίαμβος της Αθλομάχης

-Άτι της Αθλομάχης
O Πολεμιστής δημιουργεί ένα πολεμικό άλογο από Αιθέρα στο οποίο είναι ανεβασμένος. Το άτι, για ένα αριθμό αναρτήσεων όσο το επίπεδο της Τεχνικής(εξηγείται στο τέλος), λειτουργεί σαν κανονικό πολεμικό άλογο.

-Πυγμή της Αθλομάχης
Αιθέρας τυλίγει το όπλο του Πολεμιστή. Για ένα αριθμό χτυπημάτων όσα το επίπεδο της Τεχνικής, τα χτυπηματα από το όπλο αυτό έχουν μεγαλύτερη καταστροφική ικανότητα.

-Βέλη της Αθλομάχης
Όταν ο Πολεμιστής απελευθερώσει τη χορδή του τόξου του και εκτοξεύσει ένα βέλος, επιπλέον δυο αιθερικά βέλη δημιουργούνται και εξαπολύονται ενάντια στον ίδιο ή διαφορετικούς στόχους, σε ευθείες ή καμπύλες τροχιές. Για κάθε χρήση Ενέργειας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τοσες φορές οσο το επίπεδο της Τεχνικής.

-Άλμα της Αθλομάχης
Ο Πολεμιστής πηδά, σε ύψος ή μήκος, ένα αριθμό μέτρων έως ίσο με 10 φορές το επίπεδο της Τεχνικής, τόσες φορές όσες το επίπεδο της Τεχνικής. Αν προσγειωθεί εντός της επόμενης ανάρτησης, ο Αιθέρας τον προστατεύει από τη ζημιά που θα προκαλούσε η πτώση.

-Σθένος της Αθλομάχης
Αιθέρας τυλίγει το σώμα του πολεμιστή και δημιουργεί μια προστατευτική πανοπλία. Για έναν αριθμό αναρτήσεων ίσο με το επίπεδο της Τεχνικής, κάθε φορά που κάποια επίθεση τον βλάπτει, η Πανοπλία τον προστατεύει σε κόστος μίας Ενέργειας.

Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ
 
-Πέπλο του Αλ Ρασίντ
Για ;όσα λεπτά όσα το Επίπεδο της τεχνικής επί δέκα (πχ Επίπεδο 1, 10 λεπτά), η Ενεργειακή Αίσθηση δεν εντοπίζει καθόλου τον Πολεμιστή και τη χρήση ικανοτήτων του, και είναι λίγο πιο δύσκολο να τον εντοπίσει κανείς στο σκοτάδι. Κάθε φορά που ο χαρακτήρας χρησιμοποιεί τεχνική, ικανότητα ή μαγεία που αποκρύπτεται απ΄ο αυτή την ικανότητα, η υπολειπόμενη διάρκεια της τεχνικής μειώνεται κατά 5 λεπτά.

-Πέρασμα του Αλ Ρασίντ
Για ένα αριθμό αναρτήσεων ίσο με το επίπεδο της Τεχνικής (max 9 λεπτά), ο Πολεμιστής μπορεί να περπατήσει και να τρέξει σε οποιαδήποτε μη βλαπτική επιφάνεια, όπως η επιφάνεια του νερού, ή ένας τοίχος, ακόμα και ένα ταβάνι.

-Όνειρο του Αλ Ρασίντ
Με την ενεργοποίηση αυτής της τεχνικής, ο Πολεμιστής μπορεί να τηλεμεταφερθεί έναν αριθμό φορών όσες το επίπεδο της Τεχνικής, μια απόσταση σε μέτρα ίση με 10 φορές τον αριθμό Τεχνικών του Αλ Ρασίντ που ξέρει.

-Σκιές του Αλ Ρασίντ
Ο Πολεμιστής δημιουργεί άυλα αντίγραφα του εαυτού του που κινούνται αυτόματα για να μπερδέψουν τους αντιπάλους. Μπορεί να δημιουργήσει όσα αντίγραφα όσα το επίπεδο της Τεχνικής, για ένα αριθμό αναρτήσεων όσα το επίπεδο της Τεχνικής. Αν καποιος πέρα από το χρήστη τα αγγίξει, διαλύονται άμεσα.

-Φιλί του Αλ Ρασίντ
Ο Πολεμιστής καλύπτει το όπλο του με δηλητήριο από Αιθέρα, για ένα αριθμό αναρτήσεων όσες το επίπεδο της Τεχνικής. Αν το όπλο του έρθει σε επαφή με το αίμα του αντιπάλου, τότε, για ένα αριθμό αναρτήσεων όσες το επίπεδο της Τεχνικής, ο αντίπαλος δεν μπορεί να δεχτεί θεραπευτική μαγεία, και οι ικανότητες, ταχύτητα και δυνάμεις του αντιπάλου μειώνονται στη μισή δύναμη.

Κάθε Τεχνική, από τη στιγμή που θα καταναλωθεί Ενέργεια για να ενεργοποιηθεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί συγκεκριμένο αριθμό φορών όπως περιγράφεται από τον όρο “επίπεδο της Τεχνικής”. Το επίπεδο της τεχνικής ισούται με 1 αν ο Πολεμιστής ξέρει μία ή δύο Τεχνικές από μία κατηγορία, 2 αν ο Πολεμιστής ξέρει τρεις ή τέσσερις τεχνικές, και 3 αν ο Πολεμιστής ξέρει και τις πέντε τεχνικές της κατηγορίας. Αυτό δείχνει ότι όσο πιο αφοσιωμένος είναι ο Πολεμιστής στην κατηγορία, τόσο εκπαιδευμένος γίνεται στο να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τις ανάλογες Τεχνικές.

Για παράδειγμα, ο Καρροκ έχει μία Τεχνική από το Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ το Όνειρο του Αλ Ρασίντ.. Μόλις καταναλώσει μία Ενέργεια, μπορεί να το χρησιμοποιήσει μία φορά. Ο Σεν έχει τρεις Τεχνικές από το Προσκύνημα του Αλ Ρασίντ, μεταξύ των οποίων και το Όνειρο του Αλ Ρασίντ. Μόλις καταναλώσει μια Ενέργεια, μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως 2 φορές.

Ένας Πολεμιστής επιλέγει ειδίκευση σε μία Τεχνική. Αυτό του επιτρέπει να την χρησιμοποιήσει δύο επιπλέον φορές χωρίς να καταναλώσει ενέργεια, καθώς η Τεχνική έχει γίνει δεύτερη φύση του.


Φτιάχνοντας το χαρακτήρα



Παραδείγματα

Ένας Τεταρτοετής μαθητής  έχει 4+4= 8 επιλογές και έχει 2+4= 6 Ενέργεια

Χαρακτηριστικά:

Αυξημένη Δύναμη Επίπεδο 2 (Οργή)
Αυξημένη Ταχύτητα  Επίπεδο 2(Οργή)

Άθραυστο Όπλο Επίπεδο 1 (Όνομα του Όπλου)

Βελτιωμένη Τεχνική Επίπεδο 1 (Ροή)

Παρατηρούμε ότι επειδή έχει δύο χαρακτηριστικά Οργής, και τα δύο γίνονται πιο αποτελεσματικά αυτόματα, και είναι "Επίπεδο 2".

Τεχνικές

¨Άλμα της Αθλομάχης*, Επίπεδο 2
Ρίψη της Αθλομάχης, Επίπεδο 2
Πυγμή της Αθλομάχης ,Επίπεδο 2

Πέπλο του Αλ Ρασίντ, Επίπεδο 1

Παρατηρούμε ότι επειδή έχει τρεις τεχνικές της Αθλομάχης, το επίπεδό της τεχνικής αυτόματα ανεβαίνει.
Επίσης, το σύμβολο * στο Άλμα της Αθλομάχης υποδηλώνει ειδίκευση στην τεχνικήα αυτή. Ο Πολεμιστής μπορεί να ενεργοποιήσει την τεχνική χωρίς να ξοδέψει Ενέργεια 2 φορές ανά θέμα.



Τίτλος: Απ: Ικανότητες ανά Φατρία
Αποστολή από: Power Moderator στις Νοέμβριος 22, 2019, 09:32:01 μμ
Επιπλέον Πληροφορίες

Ειδίκευση:

Κάθε χαρακτήρας, από το πρώτο κιόλας έτος, έχει μία Ειδίκευση. Η Ειδίκευση περιγράφει το ζήλο και το ενδιαφέρον που έχει ο χαρακτήρας στην εξερεύνηση και στη βελτίωση της συγκεκριμένης ικανότητας. Αν δύο χαρακτήρες έχουν μια ικανότητα, στο ίδιο επίπεδο, ένας χαρακτήρας με Ειδίκευση στην ικανότητα μπορεί να τη χρησιμοποιεί λίγο καλύτερα. Η Ειδίκευση του χαρακτήρα συμβολίζεται με ένα αστερίσκο δίπλα από το όνομα της ικανότητας (*).
Για τους Πολεμιστές, η Ειδίκευση πάει στην Κατάσταση (Όνομα του Όπλου, Ροή, Οργή), όχι στην Ικανότητα.

Φόρμα

Όταν ένας συγγραφέας φτιάχνει το χαρακτήρα του, πρέπει στη φόρμα να συμπληρώνει τις εξής επιπλέον πληροφορίες:

Αλχημιστές:

Σχολή Μαγείας (Στοιχειακή/Ενεργειακή)
Πεδίο μαγείας 1: Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.
Πεδίο μαγείας 2 (Αν υπάρχει, και για όσα επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό): Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.

Κώδικας: [Επιλογή]
[b]Σχολή Μαγείας (Στοιχειακή/Ενεργειακή)[/b]
[b]Πεδίο μαγείας 1:[/b] Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.
[b]Πεδίο μαγείας 2 [/b](Αν υπάρχει, και για όσα επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό): Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.


Θεραπευτές:

Πεδίο μαγείας 1: Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.
Πεδίο μαγείας 2 (Αν υπάρχει, και για όσα επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό): Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.

Κώδικας: [Επιλογή]
[b]Πεδίο μαγείας 1: [/b]Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.
[b]Πεδίο μαγείας 2[/b] (Αν υπάρχει, και για όσα επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό): Επίπεδο (Αρχάριος-Μέτριος-Προχωρημένος-Αρχιμάγιστρος)
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει σε γενικές γραμμές τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του σε αυτό το πεδίο.

Ιστορικοί

Λίστα με Φράσεις Δύναμης που γνωρίζει ο χαρακτήρας
Φράση 1
Φράση 2 (και όσες επιπλέον χρειαστεί κάτω από αυτό)

Πολεμιστές:

Λίστα με Ικανότητες που γνωρίζει ο χαρακτήρας

Εφευρέτες:

Λίστα με Εφευρέσεις που κατέχει ο χαρακτήρας
Ελεύθερο κείμενο που περιγράφει τον Τεχνητό Προστάτη και τις ιδιότητές του ( αν έχει επιλεχθεί) και το υλικό-μορφή-πυρομαχικά των Πολεμικών Πυργίσκων (αν έχουν επιλεχθεί )

Λίστα με τα Βελτιωτικά κίνησης που κατέχει ο χαρακτήρας